۴۷۶۳۱۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ایجاد ۲۲۰ هزار شغل تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تکمیل ۶۰۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی و افتتاح ۳۳ طرح بزرگ تا پایان سالجاری ۲۲۰ هزار شغل ایجاد می شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تکمیل ۶۰۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی و افتتاح ۳۳ طرح بزرگ تا پایان سالجاری ۲۲۰ هزار شغل ایجاد می شود.

محمدرضا فیاض روزگذشته در حاشیه افتتاح دو طرح صنعتی در کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری ۲۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی به چرخه تولید برگشته اند که موجب شده ۶۵۰ هزار شغل از دست نرود.

وی افزود: وزارت صنعت و معدن در دولت یازدهم برای تکمیل ۶۵۰۰ طرح نیمه تمام برنامه ریزی کرد که تا به امروز حدود ۴۷۰۰ از این واحدها افتتاح و به منصه تولید رسیده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت تدبیر وامید افتتاح ۳۳ طرح را برای امسال هدف گذاری کرده است، گفت: تا پایان دهه فجر ۲۵ طرح افتتاح خواهد شد و ۸ طرح دیگر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فیاض تاکید کرد: هر یک از این طرح ها در هر منطقه ای که افتتاح شود منشاء تحول چشمگیری خواهد بود و چرخه صنعتی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم قابل توجهی برجای خواهد گذاشت.

وی گفت: در سال جاری ۱۶ هزار میلیارد تومان نقدینگی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برای حل مشکلات و برگشت به چرخه تولید تخصیص یافته است که تاکنون حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای اینکه مطمئن شویم پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی تحقق خواهد یافت کمیته نظارتی تشکیل شده تا بر روی کار آنها نظارت کنند.

فیاض گفت: براساس گزارش های رسیده تاکنون ۹۵ درصد از این افراد کارشان را دقیق در مسیر اهداف تعیین شده انجام داده اند و پنج درصد باقیمانده هم امکانات خود را در صنعت هزینه کرده اند ولی تلاش کردیم تا با مشورت و راهنمایی مدیران افرادی که اشتباه کرده اند را مجددا به چرخه تولید برگردایم.

وی با تاکید بر خرید محصول ایرانی توسط مردم ایران اظهار کرد: هرچند حق مردم خرید جنس خوب و وظیفه تولید کننده عرضه محصولات با کیفیت است ولی مردم باید با خرید تولید داخلی معایب آن جنس را به ما تذکر داده تا بتوانیم کیفیت را روزآمد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      خالي بندي به اين ميگن ! چهار ساله كه هيچ كاري نكردن اونوقت واسه يك ماه باقيمونده از سال ، ميخوان ٢٢٠ هزار شغل ايجاد كنن !!!!!!!!
      واقعا دروغ و ريا تا كجا و تا كي ؟!

    • بدون نام

      انتخابات نزدیک هست

    • علی

      انتخابات نزدیک است بازار دروغ پردازی هم بسیار بسیار داغ هرچه دلتان مبخواد بگویید

    • بدون نام

      نعلت بر دروغ گو فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج