۴۷۶۳۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پوستر جدیدی از Pirates of the Caribbean ۵

فرانچایز Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب» محصول هالیوود مدرن محسوب می‌شود که یعنی فرانچایزی است که مرگ خود را قبول نمی‌کند و هر طور شده به راه خود ادامه می‌دهد.

وب سایت سینما گیمفا: فرانچایز Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب» محصول هالیوود مدرن محسوب می‌شود که یعنی فرانچایزی است که مرگ خود را قبول نمی‌کند و هر طور شده به راه خود ادامه می‌دهد. شش سال پبش قسمت چهارم این فرانچایز منتشر شد و با این که بازخورد‌های خوبی از منتقدین دریافت نکرد، ولی توانست به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند؛ اما فروش داخلی فیلم چهارم کمتر از سه قسمت قبلی بود.
پوستر جدیدی از Pirates of the Caribbean 5

با این وجود تهیه کننده‌ی فرانچایز دست به ساختن فیلم پنجم زد، فیلمی به نام Dead Men Tell No Tales «مردان مرده قصه نمی‌گویند». در این فیلم دوباره ما شخصیت ویل ترنر (Will Turner) با بازی اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) را خواهیم دید. ما آخرین بار ویل ترنر را در فیلم سوم دزدان دریایی کارائیب دیدیم که سرنوشتش این بود که کاپیتان کشتی اشباح (Flying Dutchman) شود. جفری راش (Geoffrey Rush) و کوین مک نالی (Kevin McNally) هم در فیلم حضور خواهند داشت که به ترتیب نقش کاپیتان باربوسا (Captain Barbossa) و نزدیک‌ترین دوست کاپیتان اسپارو، گیبز (Gibbs)، را بازی می‌کنند.
پوستر جدیدی از Pirates of the Caribbean 5

پوستر جدید منتشر شده از فیلم بر روی شخصیت اصلی فرانچایز با بازی جانی دپ تمرکز دارد. تصویر کلوزآپ از جک اسپارو (Jack Sparrow) به راحتی می‌تواند باعث ایجاد هیاهو در میان طرفداران این فرانچایز شود. در این تصویر نکات دیگری نیز وجود دارد؛ یکی از آن‌ها ضبدری است که بر روی صورت جک حک شده است و دیگری خالکوبی انگشتان جانی دپ است که به نظر می‌رسد کلمه‌ی جک (Jakc) باشد. از لحاظ تجاری هم تمرکز بر روی جانی دپ معقول به نظر می‌رسد و حرکتی هوشمندانه است. داستان Dead Men Tell No Tales درباره‌ی این است که جک به دبنال وسیله‌ای است که به قدرت کنترل تمامی ‌دریاها را می‌دهد و خالکبوی دستانش می‌تواند به این موضوع مرتبط باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج