جاباما
۴۷۶۶۳۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خودروی تسلا Model S رکورد شتاب را شکست!

مجله Motor Trend در بررسی‌های خود موفق شده رکورد ۲.۲۷۵۵۰۷۱۳۹ ثانیه را برای رسیدن سرعت خودروی تسلا Model S P۱۰۰D از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه به ثبت برساند. این آزمایش در قالب استفاده از به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید یعنی حالت Ludicrous+ انجام شده است.

وب سایت فارنت - حسن کریمی: خودروی تسلا Model S P۱۰۰D موفق شد بالاترین شتاب را در میان خودروهای تولید شده در جهان به خود اختصاص دهد.
خودروی تسلا Model S رکورد شتاب را شکست!

این قابلیت ویژه را باید مرهون استفاده از به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید عرضه شده برای این خودرو دانست. مجله Motor Trend در بررسی‌های خود موفق شده رکورد ۲.۲۷۵۵۰۷۱۳۹ ثانیه را برای رسیدن سرعت این خودرو از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه به ثبت برساند. این آزمایش در قالب استفاده از به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید یعنی حالت Ludicrous+ انجام شده است.
تاکنون هیچ خودرویی نتوانسته بود زمان ۲.۳ ثانیه را در آزمایش‌های این مجله به ثبت برساند. این زمان حتی کم‌تر از زمان ۲.۵ ثانیه اعلام شده توسط مسئولان تسلا و البته کم‌تر از زمان ۲.۳۸۹ ثانیه به ثبت رسیده توسط Tesla Racing Channel است.

اگرچه هیچ شکی نیست که شتاب S P100D برای یک خودروی الکتریکی بدون تیونینگ ایده‌آل است اما موتور ترند تایید کرده که این خودرو در سرعت‌های بالا، جای خود را به سوپرخودروهای مطرح بازار می‌دهد. در سرعت‌های بالا، توان موتور یا همان اسب بخار، برتری قابل توجهی نسبت به گشتاور لحظه‌ای دارد. به عنوان مثال، LaFerrari شرکت فراری می‌تواند در مدت زمان یک دهم ثانیه کم‌تر از زمان به‌ثبت رسیده توسط خودروی تسلا به سرعت 112 کیلومتر بر ساعت برسد.
خودروهایی نظیر پورشه 918 و یا مک‌لارن پی 1 هم برتری خود به محصول تسلا را در سرعت 128 کیلومتر بر ساعت به رخ می‌کشند. شتاب بالای S P100D نرخ سریع تغییر سرعت را به همراه خواهد داشت که تجربه‌ای نظیر فشار دادن ناگهانی پدال گاز توسط فردی ناوارد را پیش روی شما قرار خواهد داد.
موتور ترند در توضیح این حالت اینچنین عنوان کرده است: «استفاده از خودروی Model S P100D در حالی که حالت Ludicrous را فعال کرده‌اید به نحوی بدن شما را به صندلی می‌چسباند که در هیچ خودروی دیگری این تجربه را نداشته‌اید.»

با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد Model S P100D در بررسی‌های انجام شده عملکردی فراتر از انتظارات ایلان ماسک مدیرعامل تسلا را به مرحله نمایش گذاشته است. او سال گذشته میلادی در پست توییتری خود اعلام کرده بود به‌روزرسانی نرم‌افزاری شرکت تسلا کاهش 0.1 ثانیه‌ای زمان به ثبت رسیده برای افزایش سرعت از صفر تا 100 این خودرو را به همراه خواهد داشت.
این در حالی است که با انتشار نتایج جدید، ماسک مدعی شده S P100D تحت شرایطی خاص و در صورتی که کفپوش‌های خودرو و محفظه داخل صندوق را از آن بیرون بیاوریم می‌تواند عملکرد بهتری را هم به ثبت برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج