۴۷۶۷۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عادل:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد با اسلام است

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید عهد ملت ایران با اسلام، قرآن، انقلاب، امام راحل و شهدا و همچنین تجدید عهد با شعارهای انقلاب است.

خبرگزاری مهر: به نقل از مرکز خبر حوزه، غلامعلی حداد عادل با اشاره به دیدار خود با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت:‌ امروز به اتفاق مسئولان دبیرخانه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به قم آمده تا با مسئولان و استادان مؤسساتی که متناسب با فعالیت‌های ما در شورای تحول در بخش‌های گوناگون کار می‌کنند، مذاکراتی انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای تحول علوم انسانی، ابراز داشت: این شورا با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۳۸۸ فعالیت‌های خود را در چهار بخش «اسلامی سازی»، «بومی سازی»، «روزآمدی» و «کارآمدی» آغاز نموده تا بتواند تحولاتی را در برنامه‌های و کتب ایجاد نماید و این کار مستلزم همکاری تعریف شده‌ای با مؤسسات حوزوی است که در این راستا، خدمت آیت الله اعرافی رسیدیم تا بتوانیم در این زمینه به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم.

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در پاسخ به این سؤال که حوزه علمیه چه کمکی به این شورا می‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: در این نشست، مقرر شد میان انجمن‌های علمی و مراکز تخصصی حوزه و شورای تحول، همکاری دقیق و تعریف شده‌ای، آغاز شود که در این راستا مسئولان دو طرف معین شدند تا بتوانند در آینده جلساتی را با یکدیگر داشته و موافقت نامه‌هایی را تدوین نمایند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی، تجدید عهد ملت ایران با اسلام، قرآن، انقلاب، امام راحل و شهدا و همچنین تجدید عهد با شعارهای انقلاب است که مهم‌ترین آن: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می‌باشد.

حداد عادل در پایان خاطرنشان ساخت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به دنیا اعلام می‌کنند که انقلاب اسلامی پس از گذشت ۳۸ سال نه تنها پژمرده نشده بلکه بالنده‌تر از گذشته نیز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج