۴۷۶۷۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احزاب ایران همراه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

احزاب ، تشکلها و شخصیت های سیاسی با صدور بیانیه هایی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کردند: احزاب ایران همراه مردم منسجم و پر خروش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشانند.

خبرگزاری ایرنا: احزاب ، تشکلها و شخصیت های سیاسی با صدور بیانیه هایی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کردند: احزاب ایران همراه مردم منسجم و پر خروش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشانند.

جمعه این هفته ۲۲ بهمن ماه،سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و احزاب، تشکلها، شخصیت ها و فعالان سیاسی با انتشار اطلاعیه و بیانیه ضمن تبریک و اشاره به اینکه امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی آحاد ملت ایران هستیم از اقشار مختلف مردم دعوت کردند در راهپیمایی منسجم و وحدت بخش این روز شرکت کنند و اقتدار و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

**خانه احزاب ایران:حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری نسخه کارآمد ملت ایران

«خانه احزاب ایران» در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه مبارک فجر و دعوت از اقشار و آحاد مردم ایران اسلامی برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور تصریح کرده است: انقلاب اسلامی با عزم، ایمان و نیروی انقلابی ملت ایران حول ولایت و رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن 57 طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دست یابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود رقم زد.
در این بیانیه آمده است: احزاب سراسر کشور همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی در جشن بزرگ ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۵ ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری فرزانه فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که در دوره پسابرجام با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان اسلامی غافل نخواهند شد.

این بیانیه 'حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری' را نسخه کارآمد ملت ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پی گیری آرمان‌ها و اهداف بلند آن قلمداد و تأکید کرده است: انقلاب اسلامی و گفتمان آن دارای ظرفیت و استعداد پاسخگویی به چالش‌ها و معضلات تاریخ معاصر به ویژه رفتارهای خصومت‌آمیز دولتمردان آمریکایی و عملکرد متضاد با حقوق بین‌المللی رئیس جمهور جدید آمریکا بوده و فلسفه تأکید مکرر مقام معظم رهبری در تبیین ابعاد انقلابی‌گری در شرایط فعلی و غیرقابل اعتمادبودن دولتمردان آمریکا، کمک به فهم درست و منطقی انقلاب اسلامی و لزوم هوشیاری و حفظ آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

**حاکمان تازه به مسند رسیده سعی در آزمون مجدد عزم ملت دارند

«حزب ندای ایرانیان» نیز با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم در سراسر کشور برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن تصریج کرد: دشمنان ما را به همه نیرنگ ها و حیله ها آزموده اند و خوب می دانند که راهی از پیش نخواهند برد. اما حاکمان تازه به مسند رسیده بی تجربه و نا آگاه سعی در آزمون مجدد عزم ملت دارند. چه بهتر که برای سی و هشتمین بار به پا خیزیم و نشان دهیم به همه تهدید کنندگان که: آزموده را آزمودن خطاست.

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود دعوت کرده است: بیایید مدبرانه و امیدوار، همه با هم برای اثبات اقتدار مردم و سربلندی کشور در بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن حاضر باشیم و نمایشی حماسی را در صحنه قدرت نمایی جهان رقم بزنیم. همه خواهیم آمد...

**انقلاب اسلامی بنیان های استبداد و انحصار را به چالش کشیده است

«حزب همبستگی ایران اسلامی» نیز خطاب به ملت شریف ایران در بیانیه ای خاطر نشان کرد: بی تردید گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نه تنها تجدید میثاق با آرمان های الهی و مترقی انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، بلکه استمرار فریاد آزادیخواهی، حق طلبی،عدالت ، عزت و توسعه و پیام استقامت وایستادگی بر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان و نوای صلح و دوستی عزتمندانه برای همه جهانیان در پرتو وحدت ، همدلی و همبستگی همه آحاد جامعه است.

در این بیانیه آمده است:ثمره خروش انقلابی مردم آزادیخواه و عدالت جوی ایران اسلامی در بهمن 57 که با رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو تعالیم نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام و در اوج دوران جاهلیت مدرن که همراه با سلطه استکبار و سلطنت دیکتاتوری پهلوی به وقوع پیوست، اینک شجره طیبه ای است که عظمت و اقتدارش فراتر از مرزهای جغرافیایی، بنیان های استبداد و انحصار را به چالش کشیده و تابش انوار نورانیش بر قلوب ملت های ستمدیده راهگشای امیدبخشی است برای نجات و رهایی از هر آنچه فضائل و کمالات انسانی را نشانه گرفته است.

**حضور مردم در راهپیمایی؛ منسجم و پر خروش / ایرانی هرگز نمی هراسد

حزب مردم ساری نیر با صدور اطلاعیه ای از مزدم سرافراز ایران دعوت کرد فارغ از هر نوع گرایش سیاسی، در راهپیمایی سراسری ۲۲بهمن همانند سال های گذشته فعالانه، پر خروش و منسجم شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: در اوضاع و شرایط پر هیاهوی کنونی که پایبندی به نظام جمهوری اسلامی بر چهارچوب حقوقی نظام بین الملل در قالب برجام، بیش از پیش آشکار شده، دولت جدید آمریکا در کنار متحد دیرین خود رزِم صهیونیستی، بیش از هر زمان دیگری خود را در میان ملت ها و عرصه بین الملل در مقابل ایران تنها می بیند و در همین راستا رئیس جمهوری تازه به قدرت رسیده، دوباره بر طبل تهدید می کوبد؛ غاف از آنکه ملت ایران در طول تاریخ چند هزار ساله خود همواره در مقابل دشمن ایرن مرز و بوم، یکدل و یکصدا بوده و ثابت کرده است که ایرانی هرگز نمی ترسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج