۴۷۶۹۳۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد یک روزنامه؛رفتار کیمیایی در اندازه اسم او نبود

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: آنچه بين کارگردان و تهيه‌کننده «قاتل اهلي» اتفاق افتاده، موضوع نيست؛ آنچه در نشست اتفاق افتاد، مسئله است. ما تهيه‌کننده را نمي‌شناسيم که همين مي‌تواند دليلي باشد براي بيشتر پرسيدن از ايشان! اما در اندازه اسم مسعود کيميايي نبود و نيست رفتاري که از او ديديم؛ به‌ویژه جايي که خطاب به مجري برنامه مي‌گويد؛ بندازش بيرون!

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: در نشست رسانه‌ای «قاتل اهلی»، کیمیایی، خبرنگاری را که در نقد فیلم، پرسش می‌کند، تحقیر می‌کند و ناگهان خبرنگاران برای کیمیایی دست می‌زنند! یک نفر می‌گوید: بگذارید حرف بزنیم.

کيميايي خطاب به مجري: بندازش بيرون. و ناگهان باز هم تشويق کيميايي ازسوی حضار!

آنچه در نشست رسانه‌اي «قاتل اهلي» اتفاق افتاد، از آن جمله مواردي است که بايد از ترجيع‌بند «فقط در ايران اتفاق مي‌افتد»، براي توضيحش وام گرفت وگرنه کجاي دنيا در نشست با منتقدان، روزنامه‌نگاران و اهالي رسانه، فيلمساز از خبرنگار مي‌پرسد شما تا‌به‌حال فيلم ساختي؟‌ گيريم که بپرسند؛ چه ربطي دارد؟ پرسشگري و پاسخگويي نه‌فقط در سينما که در فضاهاي ديگر هم رنگ باخته است.
آنچه بين کارگردان و تهيه‌کننده «قاتل اهلي» اتفاق افتاده، موضوع نيست؛ آنچه در نشست اتفاق افتاد، مسئله است. ما تهيه‌کننده را نمي‌شناسيم که همين مي‌تواند دليلي باشد براي بيشتر پرسيدن از ايشان! اما در اندازه اسم مسعود کيميايي نبود و نيست رفتاري که از او ديديم؛ به‌ویژه جايي که خطاب به مجري برنامه مي‌گويد؛ بندازش بيرون!
جايي که قائل نه به حذف پرسش که به حذف فيزيکي مي‌شود! سينما آن‌قدر بي‌ارزش شده است که موضوعش شده دعوا سر دعواي تهيه‌کننده و کارگردان «قاتل اهلي»! و منتقداني که به‌جاي هوراکشيدن بايد تصميم بگيرند چه چيزي باارزش است و چه چيزي کم‌ارزش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کیمیائی بیشتر از این انتظار نمی رفت.

    • اهورا

      تو که داخل کنفرانس بودی چرا صدات درنیومد؟ ترسیدی هو بشی یا کتک بخوری؟اگه من به عنوان خبرنگار اونجا بودم هم جواب کیمیایی خرف رو میدادم هم گبرلو!! نه اینکه کار از کار گذشته بیا اینجا چهار خط بنویسم دق دلی در کنم

    • مجتبی رضایی

      اگراینکاراکه بااونامیشدباهرکسی دیگه هم میشد شاید بدترازین میکرد.هرچندبایدکمی صبورترجواب میدادخیلی زورداره کسیکه انقدرخوب وبهترین فیلمهارو ساخته اند از دور رقابتهاکنارگذاشته میشندواقعاخیلی زورمیگه کاش افراد باتجربه وخوب داوریاشندکه ازسینما سررشته دارند تا این مسائل پیش نیادخیلیا انصراف دادندزشت بود واقعا

    • بدون نام

      هر جا که یک نفر را بت کنند نتیجه اش این میشه.

    • مهدی

      ادب مرد به از دولت اوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج