جاباما
۴۷۶۹۶۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ویل آرنت: من بتمن مضحک هستم!

بازیگری که مسئولیت صداپیشگی نسخه لگو بتمن را بر عهده دارد، می گوید با وجود اینکه پیش از قبول کردن نقشش با هیچ یک از برادران بتمنی مشورت نکرد، کمی وقت با مایکل کیتون و بن افلک گذراند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگری که مسئولیت صداپیشگی نسخه لگو بتمن را بر عهده دارد، می گوید با وجود اینکه پیش از قبول کردن نقشش با هیچ یک از برادران بتمنی مشورت نکرد، کمی وقت با مایکل کیتون و بن افلک گذراند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ویل آرنت می تواند راز صدایش در «لگو بتمن» را به شما بگوید، اما بعد، خب، مجبور نمی شود شما را بکشد، ولی یک دعوی قانونی حسابی پیش خواهد آمد.
ویل آرنت: من بتمن مضحک هستم!

او در فرش قرمز پیش نمایش فیلم «لگو بتمن» در وست وود که بعد از ظهر شنبه برگزار شد، به شوخی به هالیوود ریپورتر گفت: «نمی توانم. کلی وکیل دارم. شرکت لویدز لندن قضیه را برای برادران وارنر، تایم وارنر و کلی شرکت دیگر در جزایر کایمن بیمه کرده است.»

این بازیگر به هالیوود ریپورتر گفت با وجود اینکه پیش از قبول کردن این نقش با هیچ یک کس از برادران بتمنش مشاوره نکرد - به شوخی کی گوید «تلفن ندارم» - کمی وقت با مایکل کیتون و بن افلک گذرانده است.

او گفت: «من پارسال مایکل کیتون را دیدم که خیلی باحال بود. من در کل خیلی طرفدار او هستم. او نخستین بتمن سینما بود و من عاشق کار او هستم و فکر می کنم خیلی باحال است. خیلی بن را نمی شناسم اما توانستم چند بار سال گذشته در بازه های کوتاه با او وقت بگذرانم و خیلی آدم خوبی است. بازیگری اش یک حس قدرتمند دیوانه وار دارد انگار که می خواهد تو را با مشت از سیاره بتمن بیرون بیندازد. بنابراین باحال است.»

البته باید گفت که رزاریو داوسون، جنی اسلیت، کریس مک کی کارگردان و دن لین تهیه کننده اجرایی همه به هالیوود ریپورتر گفتند بتمن مورد علاقه شان در فیلم، کیتون است.

با این حال، «لگو بتمن» یک برداشت کاملا متفاوت از این شخصیت است. آرنت که همچنین تایید کرد این شخصیت دوباره در دنباله فیلم لگو هم حضور خواهد داشت، گفت: «اول از همه، باید بگم که بتمن من لگو بتمن است. ساختن این فیلم در فرمت انیمیشن به ما اجازه داد وارد سناریوهایی بشویم که کمی مهمل تر هستند و می توانیم به نحوی قسر در برویم. شاید بتوان گفت من بتمن مضحک هستم.»

مک کی، کارگردان «لگو بتمن» به هالیوود ریپورتر گفت این نسخه با نسخه بتمن انسان یک تفاوت بسیار بزرگ هم دارد و آن این است که «حسابی کوچکتر است!»

او ادامه داد: «فیلمسازی انیمیشن، داستان سرایی در اسلوموشن است، بنابراین می توانیم در عمل فیلم را متوقف کنیم و واقعا لحنش را تغییر دهیم. به نظرم احتمالا این بزرگترین تفاوت بین ساختن یک فیلم لایو اکشن و یک فیلم انیمیشن است؛ آدم می تواند واقعا پروسه داستان سرایی را کند کند و تمام چیزهایی که از نظر داستانی باید درست شوند را درست کند.»

رخداد خانوادگی پیش نمایش «لگو بتمن» شامل فعالیت های حول محور کودکان از جمله نقاشی کردن صورت، اسکیت روی یخ، ساختن ماشین بتمن با لگو، مزین کردن ظرف های غذا و خود غذا از جمله پیتزاهای مغازه جان و وینی می شد. بارها پر از غذا و نوشیدنی با کلی آبمیوه برای کودکان بودند.

پیش از نمایش فیلم که در سالن ریجنسی ویلج برگزار شد، مک کی به مایک میچل که به تازگی به عنوان کارگردان دنباله فیلم «لگو بتمن» معرفی شده بهترین نصیتحش را داد و گفت «فقط لذت ببرد.» او اضافه کرد: «مخاطبان این فیلم ها را دوست داشتند و در دو فیلم اول یعنی «فیلم لگو» و «لگو بتمن» ما می خواستیم کاری کنیم که فیلم ها این حس را داشته باشند که انگار ما داریم از زیر چیزی قسر در می رویم. به نحوی شبیه نسخه پانک راک فیلم ها بود. اگر من باشم می گویم فقط دیوانه بازی در بیاور و لذت ببر.»

لین، تهیه کننده اجرایی هم گفت فیلم های بسیاری می توانند در دنیای فیلم های لگو جا بگیرند. او گفت: «امیدوارم بی پایان باشد! نحوه برخورد من با این فیلم های لگو این بود که ما سعی داریم ژانرهای متفاوت را به شیوه لگو بازسازی کنیم. فیلم اول یک جورهایی یک فیلم ماجراجویانه محبوب بود، مثل «ماتریکس» کودکان. این یکی فیلم ابرقهرمانی است. بعدی فیلم هنرهای رزمی است و بعدش هم «لگو ۲» را می سازیم. نمی توانم درباره بقیه ژانرها چیزی بگویم، اما واقعا به تمام ژانرها نگاه می اندازیم و با خود می گوییم چطور می توانیم آن را به شیوه لگویی خودمان تعریف کنیم؟»

این به این معنی است که مسلما یک اسپین آف هم از فیلم «لگو بتمن» می تواند ساخته شود. لین گفت: «داستان های زیادی برای تعریف کردن وجود دارند و در همین فیلم هم خواهید دید که چند ابرقهرمان لگویی حضور دارند. بنابراین خیلی دوست دارم بتوانم فیلم های ابرقهرمانی لگوی بیشتری بسازم.»

داوسون که خیلی خوشحال می شود اگر شخصیتش یعنی کمیسیونر جدید پلیس باربارا گوردون (یا بَت گِرل) در اسپین آف های احتمالی حضور داشته باشد. او می گوید: «خیلی هیجان زده ام که توانستم نقش دو نسخه کاملا متفاوت از یک زن قدرتمند را در این فیلم بازی کنم. او باربارا گوردون است، یک دانشجوی فوق العاده و ورزشکار است و در همه زمینه ها تمرین دارد. به هاروارد رفته و تمام چیزهای ممکن را مطالعه کرده، بنابراین می تواند هواپیما و موتورسیکلت براند. او واقعا خیلی خیلی سخت کار می کند چون از بتمن الهام گرفته و می خواهد به بزرگی او باشد بنابراین می داند که خیلی باید کار کند تا به آنجا برسد.»

اگر این به نظر شبیه ایده یک دنباله می رسد، به خاطر این است که دقیقا همینطور هم هست: «او خیلی چیزها برای ارایه کردن دارد! بیخیال!»

اسلیت هم که نقش هارلی کویین را بازی می کند، به هالیوود ریپورتر گفت از اسپین آف بدش نمی آید: «چرا نباید بخواهم فیلم هارلی کویین بسازم؟ بگذارید خانم ها بدرخشند!»

فیلم «لگو بتمن» روز جمعه دهم فوریه اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج