۴۷۶۹۸۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

تاریخ اکران دو انیمیشن جدید مشخص شد

۲۰۱۶ میلادی سال خوبی برای شرکت سونی پیکچرز در زمینه عملکردش در گیشه نبود. با این وجود این استودیو امید زیادی به سال ۲۰۱۷ با اکران سه فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، The Dark Tower «برج تاریکی» – اقتباسی از کتابی با همین نام به نوشته‌ی استفان کینگ – و انیمیشن کمدی The Emoji Movie «فیلم ایموجی» دارد.

وب سایت سینما گیمفا: ۲۰۱۶ میلادی سال خوبی برای شرکت سونی پیکچرز در زمینه عملکردش در گیشه نبود. با این وجود این استودیو امید زیادی به سال ۲۰۱۷ با اکران سه فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، The Dark Tower «برج تاریکی» - اقتباسی از کتابی با همین نام به نوشته‌ی استفان کینگ - و انیمیشن کمدی The Emoji Movie «فیلم ایموجی» دارد. اگرچه این استودیو فیلمهای بیشتری در دست توسعه دارد که اخیراً تاریخ اکران برخی از آن‌ها مشخص شده است.
تاریخ اکران دو انیمیشن جدید مشخص شد

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، چندی پیش سونی خبر از به تعویق افتادن اکران فیلم مورد انتظار Bad Boys for Life «پسران بد برای زندگی» تا پائیز سال ۲۰۱۸ میلادی داد؛ این فیلم توسط جو کارناهان (Joe Carnahan)، سازنده‌ی فیلم The Grey «خاکستری»، به نگارش درآمده و توسط خودش نیز کارگردانی خواهد شد. فیلم مذکور تنها فیلم سونی در سال ۲۰۱۸ میلادی نخواهد بود که شاهدش خواهیم بود؛ چراکه سونی اخیراً تاریخ اکران دو فیلم Hotel Transylvania ۳ «هتل ترانسیلوانیا ۳» و Goosebumps ۲ را به تعویق افتاده اما با این وجود هر دو فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران خود را آغاز خواهند کرد.

اکران فیلم Hotel Transylvania ۳ که پیش از این قرار بود از روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸) آغاز گردد، چند ماه جلوتر افتاده و از روز جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۱۳ جولای ۲۰۱۸) اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهد کرد. رقیب اصلی این فیلم در زمان اکران، Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» خواهد بود. سومین دنباله‌ی سری محبوب هتل ترانسیلوانیا» بار دیگر توسط گندی تارتاکووسکی (Genndy Tartakovsky) کارگردانی می‌شود و آدام سندلر (Adam Sandler) بار دیگر برای صداپیشگی شخصیت دراکولا بازخواهد گشت.

سونی پیش از این روز جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) را برای اکران Goosebumps ۲ در نظر گرفته بود، اما حال مشخص شده که این فیلم از روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸) روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد؛ پیش از این قرار بود در این روز شاهد اکران «هتل ترانسیلوانیا ۳» باشیم. دیگر فیلمی که در این روز به اکران درخواهد آمد، ریبوت انیمیشنی Scooby-Doo «اسکوبی-دو» از استودیوی برادران وارنر خواهد بود.

راب لترمن (Rob Letterman) و دارن لمکه (Daren Lemke) به ترتیب کارگردان و نویسنده‌ی این دنبال خواهند بود. این دو پیش از این همین وظایف را در نسخه‌ی نخست Goosebumps برعهده داشتند. Goosebumps در زمان اکرانش با نقدهای خوبی مواجه شد و با بودجه‌ی ۵۸ میلیون دلاری خود بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان بدست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج