۴۷۷۰۲۶
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

«سوفی و دیوانه» هر مخاطبی را غافلگیر می کند!

الهه حصاری بازیگر جوانی است که از سال ۱۳۸۶ با فیلم «نطقه شوم» کریم آتشی وارد سینما شد.

روزنامه بانی فیلم: الهه حصاری بازیگر جوانی است که از سال ۱۳۸۶ با فیلم «نطقه شوم» کریم آتشی وارد سینما شد.


وی بعد از آن در کارهایی چون «تاکسی نارنجی»، «عروسک»، «زنها شگفت انگیزند»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «آزاد راه»، «بی تابی بیتا»، «انتهای خیابان هشتم»، «قاعده تصادف»، «نقش نگار»، «داره صبح میشه» و «پی ۲۲» حضور پیدا کرد، اما با سریال «هشت و نیم دقیقه» بود که او بیش از پیش در حوزه تصویر مطرح شد.
«سوفی و دیوانه» هر مخاطبی را غافلگیر می کند!

حصاری امسال با فیلم «سوفی و دیوانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی کرم پور به جشنواره فیلم فجر آمده است.

وی در گفت و گو با ما در خصوص این کار عنوان کرد: مدتی بود که من سر سریال «هشت و نیم دقیقه» بودم و نمی توانستم پیشنهاد دیگری را بپذیرم، اما بعد از این سریال بود که طبق روال از دفتر آقای کرم پور با من تماس گرفتند و برای فیلم «سوفی و دیوانه» تقاضای همکاری کردند؛ من هم علاوه بر علاقه ای که همیشه به کار با مهدی کرم پور داشتم، با خواندن فیلمنامه برای این همکاری مشتاق تر شدم و با افتخار در نقش متفاوت و جذابی که در آینده می بینید در این کار بازی کردم.

بازیگر «تاکسی نارنجی» درباره نقش و فضای فیلم «سوفی و دیوانه» گفت: این فیلم، یک کار اجتماعی و در عین حال متفاوت است که فکر می کنم تماشاگران، از هر قشری با دیدن آن جذب و غافلگیر می شوند. امیر جعفری در این کار نقش اصلی را دارد و با شخصیت جدیدی ظاهر می شود که کاملاً نسبت به نقش های قبلی او، متفاوت است. علاوه بر اینها به آفرید غفاریان نیز از بازیگران تازه کاری است که در این اثر معرفی شده و می دانم که در آینده با شیوه بازی که دارد، می درخشد. محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری و البته رضا یزدانی نیز از دیگر اعضای این گروه هستند که حس می کنم با بازیشان موجب شکل گیری یک اثر خاص با جذابیت های جدیدی شده اند. در کل این گروه کاملاً حرفه ای بود و همه به شکلی به یکدیگر کمک می کردند. برای من هم افتخاری بود که جلوی دوربین محمد آلادپوش قرار گرفتم و نمی دانم چطور این شادی را بیان کنم که حق مطلب را برساند.

حصاری درباره کار با مهدی کرم پور عنوان کرد: حضور در فیلم مهدی کرم پور و همکاری با او از بهترین اتفاقاتی بود که همیشه آرزویش را داشتم. وی کارگردانی حرفه ای و با اخلاق است که با نظم خاص خود می داند در هر لحظه دقیقاً از کار چه می خواهد. او در عین مهربانی، جدیتی دارد که موجب پیشروی مثبت کار می شود.

دشواری و چالش های موجود در این کار، برای الهه حصاری، موضوع دیگری بود که وی در خصوص آن تصریح کرد: واقعیت این است که به جهت همان جدید بودن فضا و نقشی که داشتم، با سختی هایی روبرو شدم که البته حس می کنم از پس آن برآمدم. در این کار من به کمیت و میزان نقش کار نداشتم و تمرکزم روی کیفیت بود، چرا که دغدغه هایی مثل بودجه، زمان کار و مواردی از این دست موجب می شود تا به کیفیت کار لطمه وارد شود.

بازیگر سینمایی «سوفی و دیوانه» در آخر با اشاره به جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: من همیشه منتظر هستم تا این جشنواره شروع شود، چرا که غالباً فضایی دوست داشتنی و جالبی، برای من و دیگر افراد فعال در عرصه تصویر دارد. افتتاحیه امسال نیز بسیار شکیل، دوست داشتی و منظم بود. من هم از همین جا برای همه آنهایی که در این دوره فیلم دارند، آرزو می کنم که شاهد اتفاقات خوبی باشند و به کار «سوفی و دیوانه» هم آنگونه که شایسته آن است، پرداخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج