۴۷۷۰۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

همزمان با عرضه‌ی سیستم عامل Android Wear ۲.۰ شرکت ال‌جی هم دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد. البته از قبل کلی شایعات درباره‌ی این ساعت‌ها شنیده بودیم و می‌دانستیم که به‌زودی معرفی می‌شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همزمان با عرضه‌ی سیستم عامل Android Wear ۲.۰ شرکت ال‌جی هم دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد. البته از قبل کلی شایعات درباره‌ی این ساعت‌ها شنیده بودیم و می‌دانستیم که به‌زودی معرفی می‌شوند.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

اولین ساعت شرکت ال‌جی LG Watch Style‌ نام دارد که حالت رسمی‌تری نسبت به مدل Sport دارد. ظاهر آن بسیار جذاب است و بدنه‌ی فلزی آن هم می‌تواند نظر علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کند. این ساعت هوشمند از بند‌های ۱۸ میلی‌متری استفاده می‌کند و بندهای چرمی و سیلیکونی مختلفی هم برای آن عرضه شده است.
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

دکمه‌ی مخصوصی هم برای حرکت بین برنامه‌ها و کار با این ساعت در نظر گرفته شده است. همچنین با این دکمه می‌توان به دستیار صوتی گوگل که Google Assistant نام دارد هم دسترسی داشته باشید.
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

مدل بعدی هم LG Watch Sport نام دارد. ساعتی با ظاهری ورزشی و جذاب که قطعا علاقه‌مندان خاص خودش را خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت در مقایسه با مدل Style داشتن GPS و سنسور تشخیص ضربان قلب است. این ساعت از NFC هم بهره می‌برد و به پرداخت بی‌سیم هم مجهز شده است.
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

روی این ساعت سه دکمه مشاهده می‌کنید. یکی از این دکمه‌ها برای کنترل برنامه‌ها، دکمه‌ی دیگر هم به شکل خاص برای کارکردن با برنامه‌های Google Fit Health و Google Fitness و دکمه‌ی سوم هم برای سیستم پرداخت موبایلی Android Pay در نظر گرفته شده است. البته مدل Sport به شبکه‌ی LTE هم متصل می‌شود و به همین دلیل نیازی به گوشی ندارد و می‌توانید به وسیله‌ی آن تماس تلفنی برقرار کنید.
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال‌جی معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند ال‌جی از همین هفته در آمریکا، اروپا و خاورمیانه و آسیا عرضه می‌شوند. مدل Style را با قیمت ۲۵۰ دلار و مدل Sport را می‌توانید با قیمت ۳۵۰ دلار خریداری کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج