۴۷۷۰۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توصیف جالب مهاجم سوئدی از گوچی

رضا قوچان نژاد اگر چه در ماه های اخیر کمتر در ترکیب تیم ملی به طور ثابت به بازی گرفته شد اما روحیه خود را از دست نداد و این روزها در ترکیب هیرنفین هلند همه امیدهای تیمش برای باز کردن دروازه حریف به شمار می رود.

ورزش سه: رضا قوچان نژاد اگر چه در ماه های اخیر کمتر در ترکیب تیم ملی به طور ثابت به بازی گرفته شد اما روحیه خود را از دست نداد و این روزها در ترکیب هیرنفین هلند همه امیدهای تیمش برای باز کردن دروازه حریف به شمار می رود.

او با به ثمر رساندن 12 گل بهترین مهاجم تیمش به شمار می رود و حتی این بخت را دارد که در پایان فصل آقای گل لیگ برتر هلند شود.

سام لارسون مهاجم سوئدی تیم هیرنفین که سازنده بیشتر گل های رضا بوده و خود هم تا به این جای کار ۷ گل برای تیم به ثمر رسانده در توصیف همبازی ایرانی اش در خط حمله کلمات جالبی به کار برده است.

لارسون به روزنامه مترو گفته است: « برخی از مهاجمان می‌خواهند به سمت توپ بروند و دسته‌ای نیز حرکت در عمق را ترجیح می‌دهند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجمی است که این دو خصیصه را با هم دارد و او کار مدافعان تیم حریف را بسیار سخت و سنگین می‌کند.»

گوچی در هیرنفین هم از نظر فنی مورد تحسین است وهم از نظر اخلاقی. در ابتدای فصل بود که یکی از مهاجمان هلندی جوان تیم به حضورش در ترکیب هیرنفین معترض می شد و حتی بارها در مصاحبه های خود حضور رضا در ترکیب تیم را زیر سوال برد و اشاره به این داشت که رضا در چارلتون یک بازیکن ذخیره بوده است. مهاجم ایرانی در واکنش به این صحبت ها ترجیح داد سکوت اختیار کند و با گل های خود ثابت کند که حضورش در ترکیب هیرنفین بی دلیل نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج