۴۷۷۰۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری در میدان آزادی

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی ۱۴ غرفه فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی ۱۴ غرفه فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

مسعود ثقفی با بیان اینکه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی در راستای بازخوانی آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: این ایام فرصتی است تا ارزش های متعالی انقلاب اسلامی با ادبیات عاطفی، عقلانی، و اخلافی باز تولید شود.

وی افزود: به این ترتیب نسل سوم که نه دوران حساس انقلاب را دیده‌اند و نه تجربه دوران دفاع مقدس را داشته‌اند با منظومه فکری امام خمینی (ره) آشنا می‌شوند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تدارک برنامه های مختلف به منظور پاسداشت ایام دهه فجر عنوان کرد: فردا و در روز با شکوه ۲۲ بهمن نیز آموزش و پرورش شهر تهران ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان عزیز برای شرکت در این راهپیمایی، اقدام به برپایی ۱۴غرفه فرهنگی در طول مسیر راهنمایی می کند و دانش آموزان می توانند از این غرفه ها در طول مسیر راهپیمایی بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش نیز پیش از این به ایسنا گفته بود: در روز ۲۲ بهمن و در زمان راهپیمایی، یک گروه سرود ۱۳۵۷ نفره متشکل از دانش آموزان به اجرای سرود می پردازند. همچنین بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز ورزشکار با لباس‌های متحدالشکل ورزشی در کنار مردم راهپیمایی می کنند.

به گفته وی کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه آموزشگاهی در مناطق محروم کرمان و آذربایجان غربی، همایش‌های ویژه در موضوع حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی و دانش آموزان برتر، برگزاری نشست‌های تبیین اعتدال، اخلاق و قانون‌گرایی ویژه فرهنگیان، برگزاری همایش‌های استانی «فصل حضور» پیرامون پرسش مهر رییس جمهور، اختصاص موضوع انشای دانش آموزان به عناوین مرتبط با دهه فجر، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتاب و کتابخوانی، وبلاگ نویسی، روزنامه دیواری، جدول، نقاشی، پیامک و دلنوشته‌های دانش آموزان مرتبط با دهه فجر و تولید نماهنگ، همایش‌های ویژه در موضوع حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی و دانش آموزان برتر، اجرای طرح نگارش «نامه ای به یک شهید» در مدارس داوطلب از طریق نشانی www.isaar.ir در دهه فجر برای علاقه مندان مندان به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت از جمله دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام مبارک فجر امسال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماهان

      من خودم دراین گروه سرود دانش آموزی شرکت داشتم وخیلی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج