۴۷۷۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دردسرهای گم شدن دختربچه در میهمانی عید

دختربچه‌ای در میهمانی عید به طرز عجیبی گم شد و همه را به دردسر انداخت.همه تصور داشتند این دختر خردسال با طلاهایی که نزدش دارد ربوده شده است.

روزنامه وطن امروز: دختربچه‌ای در میهمانی عید به طرز عجیبی گم شد و همه را به دردسر انداخت.همه تصور داشتند این دختر خردسال با طلاهایی که نزدش دارد ربوده شده است.

عقربه‌ها ساعت ۱۲ نیمه‌شب ششمین روز عید را نشان می‌داد که ناگهان صدای جیغ و فریاد زنانه‌ای سکوت شبانه را در جنوب پایتخت شکست. زن جوان که نگران دختربچه ۲ ساله‌اش بود با دویدن به کوچه دنبال رهگذری بود تا نشانی از دخترش بگیرد و همزمان عده زیادی زن و مرد از خانه‌ای با دیوار آجری بیرون ریختند و همه به تکاپو افتادند.پدر دختربچه گم شده که نگران بود خیلی زود با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و خواست تیمی از ماموران برای ردیابی بچه‌اش وارد عمل شوند.

با مخابره این ماجرا تیمی از ماموران پلیس کلانتری در محل حاضر شدند، پدر جوان که از ناپدید شدن بچه‌اش شوکه شده بود به پلیس گفت: برای عید دیدنی به خانه عمویم آمده بودیم و «پرنیا کوچولو» که ۲ سال دارد در خانه بازی می‌کرد و ما نیز در حال دیدن فیلم بودیم، خانه پر از میهمان و هیاهو بود و بچه‌های زیادی با هم بازی می‌کردند، ما بزرگ‌ترها هم غرق فیلم و حرف زدن بودیم، وقتی خواستیم به خانه برگردیم دیدیم از پرنیا اثری نیست. همه جای خانه را زیر و رو کردیم اما خبری نبود و احتمال می‌دهیم از خانه خارج شده باشد.ماموران در گام نخست تحقیقات از اهالی خانه متوجه شدند آخرین‌بار پرنیا کوچولو در حال بازی کردن در راه‌پله‌ها و نزدیک در خروجی دیده شده است.

یکی از میهمانان گفت: وقتی شب به خانه رسیدیم پرنیا را دیدیم که در راه‌پله‌ها با کفش‌ها بازی می‌کند و بعد از آن دیگر دختربچه را ندیدیم. در این مرحله ماموران در حالی که شنیده بودند پرنیا کوچولو النگو، گوشواره و گردنبند طلا همراه داشته احتمال دادند به بیرون از خانه رفته و قربانی سرنوشتی مرموز شده است. در تجسس‌های محلی مشخص شد سرکوچه این خانه همیشه گروهی پسر جوان که خلافکار و معتاد هستند روی پله مغازه‌ای می‌نشينند و جالب اینکه در شب حادثه هیچ اثری از این پسران نبود. پلیس با همین فرضیه که پسران جوان با دیدن دختربچه که طلاجات با خود داشته وی را ربوده‌اند به تعقیب آنان پرداختند و خیلی زود ۳ تن از آنان به نام‌های «مهدی»، «داوود» و «محسن» را در خانه‌هایشان دستگير کردند.

این ۳ پسر در بازجویی‌های شبانه ادعا کردند اطلاعی از سرنوشت دختربچه نداشته و تا زمانی که در کوچه ایستاده بودند این کودک را ندیده‌اند.

همزمان با این بازجویی‌ها و در حالی‌که ۲ دوست دیگر این پسران تحت تعقیب بودند تیم‌های عملیاتی جداگانه‌ای در محل ناپدید شدن دختربچه گشتزنی می‌کردند و هنوز صبح نشده بود که یک خودروی رها شده در نزدیکی پاتوق جوانان شیشه‌ای محله پیدا شد و پلیس با بررسی پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن آن شد و فرضیه آدم‌ربا بودن ۳ جوان پررنگ‌تر شد.

ماموران با به دست آمدن این سرنخ احتمال دادند آدم‌ربایان در ۲ گروه دست به این کودک‌ربایی زده‌اند که ۳ جوان به عنوان زاغ‌زن تحت بازجویی‌ قرار گرفتند که یکی از آنان ناچار اعتراف عجیبی کرد.

مهدی در اعترافاتش به پلیس گفت: ما در کودک‌ربایی هیچ نقشی نداشتیم و تنها با پراید سرقتی در محل در حال گشتزنی بودیم و داخل خودرو شیشه می‌کشیدیم. وقتی چراغ‌های گردان پلیس را دیدیم تصمیم گرفتیم پراید سرقتی را رها کنیم تا دستگیر نشویم.با اطلاعات به دست آمده، ماموران ۲ پسر جوان دیگر را که داوود و محسن نام دارند تحت بازجویی‌های فنی قرار دادند که آنها نیز به سرقت پراید نقره‌ای‌رنگ اعتراف کردند و خود را در ماجرای کودک‌ربایی بی‌گناه دانستند.تجسس‌های پلیسی تا صبح ادامه داشت تا اینکه با شنیده شدن صداهایی از داخل کمددیواری خانه عموی پرنیا کوچولو راز این پرونده فاش شد.

ماموران وقتی برای افشای راز ناپدیدشدن دختربچه پیش خانواده‌اش رفتند با داستان عجیبی روبه‌رو شدند، مادر جوان به پلیس گفت: ساعت ۵/۸ صبح بود که صدای گریه پرنیا را از کمد دیواری اتاق شنیدیم.

این زن گفت: ابتدا فکر می‌کردم خیالات است اما وقتی به دنبال صدا رفتم دیدم که پرنیا داخل کمد خواب بوده و وقتی از خواب بیدار شده از ترس شروع به گریه کرده است، از خوشحالي وی را در آغوشم گرفتم و گریه کردم.بنابر‌این گزارش، ۳ پسر جوان برای پیگیری و افشای دیگری سرقت‌هایشان در اختیار پلیس هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج