جاباما
۴۷۷۲۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد: باور نمی‌کردم مارادونا بازی مرا می‌بیند

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین گفت: اگر در ۱۵ سالگی‌ام می‌گفتند روزی مارادونا بازی مرا نگاه می‌کند باور نمی‌کردم.

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین گفت: اگر در ۱۵ سالگی‌ام می‌گفتند روزی مارادونا بازی مرا نگاه می‌کند باور نمی‌کردم.

رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی در مصاحبه با مجله هلدن هلند پیرامون احتمال انتقالش به تیم دیگری با توجه به درخشش در هیرنوین گفت: فکر نمی‌کنم که هم‌اکنون در تیم هیرنوین هستم و می‌خواهم پایین‌تر از تیم‌های آژاکس، آیندهوون، فاینورد و یا یک تیم خوب دیگر خارجی باشم. اگر بتوانم کارم را به خوبی انجام دهم پاداش آن در کارنامه فوتبالی من قرار می‌گیرد.

مهاجم تیم هیرنوین ادامه داد: من ماجراجویی را انتخاب کردم و به همین خاطر از هر بازی لذت می‌برم و تمام زندگی‌ام نیز یک ماجراجویی بزرگ است.

قوچان‌نژاد سپس با اشاره به احساس فوق‌العاده کنونی‌اش نقبی به بازی جام‌جهانی 2014 برزیل میان تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین زد و گفت: در این بازی هر 5 دقیقه روی اکران ورزشگاه تصویر مارادونا ظاهر می‌شد و هیجانی میان تماشاگران بود. اگر کسی به من در 15 سالگی‌ام می‌گفت که روزی مارادونا بازی مرا از نزدیک خواهد دید باور نمی‌کردم.

مجله هلدن هلند در ادامه نوشته است: رضا قوچان‌نژاد زمانی که ۵ ساله بود راهی هلند شد. این مهاجم ۲۹ ساله زندگی آرامی در هیرنوین تا زمانی که در ایران و تیم ملی کشورش در جام‌جهانی کشف نشده بود داشت. از آن زمان دیگر نمی‌تواند به صورت عادی در خیابان‌ها راه برود. او یک حقوقدان و نوازنده ویوولون است.

ملی‌پوش ایرانی درباره حضورش در هیرنوین و جدایی از این تیم در سال 2009 میلادی اظهار داشت: قرارداد دو ساله‌ای با تیم هیرنوین داشتم اما با توجه به حضور مهاجمان خوبی همچون هونتلار، آلوز، ساماراس و کلاس آینده روشنی برای خودم نمی‌دیدم. 19 ساله بودم و به صورت قرضی در اختیار تیم‌های ایگلس و اف سی امن قرار گرفتم. تصمیم سختی بود اما فکر کردم که می‌روم و چیزی یاد می گیرم. مارک، مدیر فنی وقت تیم ایگلس وقتی از تصمیم من با خبر شد شروع به کار کرد و پیشنهاد داد. او در تماس تلفنی و پیامی گفته بود اگر بخواهم پیشنهادش را نپذیرم متاسف خواهد شد. چندین بار پیشنهاد مارک را رد کردم اما سرانجام پاسخ مثبت دادم و می‌دانستم همانند یک ضربه به توپ است. مارک هم عقب نکشید و پیشنهاد رسمی ایگلس را دریافت کردم و از آن خوشم آمد. اما باز هم می گویم که هدف من از این انتقال یادگیری چیزهای جدیدی بود.

قوچان‌نژاد درباره حضورش در تیم ایگلس خاطرنشان کرد: با این تیم شروع به تمرین کردم و همه چیز خوب پیش می‌رفت. حتی می‌توانستم ماشین مرسدس بنز مارک را قرض بگیرم. او این ماشین را زمانی که در آژاکس درآمد خوبی کسب کرده بود خرید. هر روز باید مسیر لواردن تا یواس را طی می‌کردم و سپس با قطار به دوونتر می‌رفتم. هر روز این مسیرها را با ماشین مدیر فنی ایکلس می‌رفتم.

مهاجم ایرانی پس از یک سال با اقدام اومارس تحولی در دوران فوتبالی‌اش ایجاد و قرارداد حرفه‌ای با تیم کمبور منعقد کرد. قوچان‌نژاد تحصیل در رشته حقوق دانشگاه آمستردام را هم آغاز کرد اما پس از سه سال به دلیل حضور در تیم‌های بلژیکی سینت ترویدن و استاندارد لیژ بلژیک مجبور به ترک تحصیل شد.

قوچان‌نژاد درباره تحصیلش گفت: حقوق یک سرگرمی برای من بود. تمرینات سختی داشتم و نمی‌توانستم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تحصیلم را ادامه دهم. برنامه‌ریزی کرده‌ام که پس از پایان دوران فوتبالم تحصیل در رشته حقوق را ادامه دهم و آن را به پایان برسانم اما قولی برای وکیل شدن نمی‌دهم. علاقمندی‌هایم وسعت زیادی دارد و فعلا در فوتبال به خوبی پیش می‌روم. زمانی که در بلژیک بودم شروع به یادگیری زبان‌های فرانسوی و هلندی کردم. به زبان علاقه زیادی دارم و حتی الان از کوبایاشی در تیم هیرنوین کلمه‌ها و زبان ژاپنی را می‌آموزم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج