جاباما
۴۷۷۳۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حدادعادل:دهه عاشورا و دهه فجر از هم جدا نیستند

غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد ۲۲ بهمن ماه در مسجد جامع قلهک گفت: ملت ما همان گونه که در دهه عاشورا بر مظلومیت خاندان پیامبر اندوهگین است دهه فجر را هم شادی خاندان پیامبر می داند و این دو از یکدیگر جدا نیستند.

خبرگزاری ایرنا: غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد ۲۲ بهمن ماه در مسجد جامع قلهک گفت: ملت ما همان گونه که در دهه عاشورا بر مظلومیت خاندان پیامبر اندوهگین است دهه فجر را هم شادی خاندان پیامبر می داند و این دو از یکدیگر جدا نیستند.
عضو مجمع تشحیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما انقلاب خود را عاشورایی می دانیم، افزود: دهه عاشورا باعث شده انقلاب حسینی 1400 سال زنده بماند و عاشورا یک فرهنگ شده است؛ دهه فجر فرصتی برای یاداوری عصر انقلاب و تجدید پیمان با امام و شهدا است و هم اینکه ما از خودمان بپرسیم امروز کجا هستیم.

وی مهمترین چیزی را که انقلاب با خود به همراه داشته همان شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این روزها فشارهای اقتصادی و مشکلات و بیکاری هست و هر خانواده ای دو سه نفر تحصیل کرده بیکار وجود دارد اما نباید از دستاورد بزرگی که از انقلاب به دست اوردیم عافل شویم، ما مشکلات داریم و کم هم نیست و باید مراقب باشیم درعین حال باید مواطب بود دشمن ناامیدی ایجاد نکند.

حدادعادل با بیان اینکه در اطراف ما کشورهایی هستند که حکامشان مثل عروسک هستند اما کشور ما این طور نیست ، گفت: چون استقلال داریم دشمن داریم و دشمنی ها برای استقلال ماست.ما برای دفاع از خود موشک می سازیم و ازمایش می کنیم در آن طرف دنیا حالا ترامپ تهدید می کند.

وی تاکید کرد: در قصه هسته ای مهمتر از غنی سازی حفظ استقلال ما بود که‌ ما یک ملتی هستیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم به کسی دیگر چه مربوط است که در سرنوشت ما دخالت کند و این استقلال در جایی نطیز ندارد.

حدادعادل همچنین تصریح کرد: این انقلاب به ما ازادی داده است؛ در رای دادن مردم‌به هرکسی بخواهند رای میدهند و میدانند طبق فرموده رهبری رایشان حق الناس است و حکومت تقلب نمی کند.

حدادعادل با بیان اینکه ما از ابتدا گفتیم دلواپسیم، تصریح کرد: موضوع برجام تمام شد و کارهایی که باید می کردیم را انجام دادیم حالا می گویند همه چی درست شده جز مبادله بانکی!مثل این است که گفته شود آب در منبع هست اما شیر باز نمی شود.

وی تصریح کرد: حالا مردم خود قضاوت می کنند و معلوم شد امریکا دروغ می گوید و دستاورد بزرگی برای کسانی است که فکر می کردند امریکا ادم شده است.

وی همچنین گفت: ترامپ با همه جای دنیا دعوا دارد و باطن امریکا را مشخص کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج