جاباما
۴۷۷۵۰۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت کالاهای اساسی در بازار

گزارش‌ میدانی از سطح بازار نشان می‌دهد، قیمت هر کیلوگرم برنج هندی یک هزار تومان کاهش داشته، اما قیمت حبوبات،‌ روغن،‌ مرغ و تخم‌مرغ نسبت به یک ماه اخیر افزایش یا کاهشی نداشته است.

خبرگزاری فارس: گزارش‌ میدانی از سطح بازار نشان می‌دهد، قیمت هر کیلوگرم برنج هندی یک هزار تومان کاهش داشته، اما قیمت حبوبات،‌ روغن،‌ مرغ و تخم‌مرغ نسبت به یک ماه اخیر افزایش یا کاهشی نداشته است.

شرکت بازرگانی دولتی برای تنظیم بازار اقدام به توزیع ۴۰ هزار تن برنج هندی با قیمت ۳۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرده است.

هم اکنون قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۳۸۰۰ تومان، هر کیلوگرم برنج اروگوئه ۳۰۰۰ تومان است، اما در مقابل هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک ۱۲۸۰۰ تومان، طارم محلی ۱۲۰۰۰ تومان و دم سیاه درجه یک ۱۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گزارش‌های خبرنگار فارس از سطح بازار حاکی از آن است که هر کیلوگرم عدس ایرانی درجه یک به طور میانگین ۷۰۰۰ تومان، لپه ۹۶۰۰ تومان،‌ لوبیا چیتی ۹۹۰۰ تومان،‌لوبیا چشم بلبلی ۶۵۰۰ تومان، لوبیا قرمز ۷۴۰۰ تومان، لوبیا سفید ۷۶۰۰ تومان و نخود ۹۴۰۰ تومان است.

البته این قیمت‌ها مربوط به فروش فله‌ای حبوبات در مراکزی از جمله بازار مولوی تهران و سازمان میادین میوه و تره‌بار است و حبوبات بسته‌بندی شده ۹۰۰ گرمی در قفسه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۰ تا ۲۰ درصد بالاتر از این قیمت برچسب قیمت خورده است.

همچنین هر عدد روغن یک لیتری مایع ۴۸۵۰ تومان و روغن ۴.۵ کیلوگرمی جامد ۲۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اگر چه حرف و حدیث‌هایی در مورد افزایش قیمت مرغ نیز مطرح شده بود، اما امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه ۶۷۰۰ تومان، مرغ قطعه‌بندی شده نیز ران مرغ کیلویی ۶۰۰۰ تومان و سینه مرغ ۱۱۰۰۰ تومان قیمت خورده است.

هر کیلوگرم تخم‌مرغ نیز ۴۷۰۰ تومان و تخم‌مرغ دانه‌ای ۴۰۰ تومان در سوپرمارکت‌های سطح شهر به فروش می‌رسد، البته قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی شده ممتاز در هر عدد به ۶۵۰ تومان هم می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خخخخخخخخخخخخخخخ

      راست میگین..
      دقیقأقیمتهاهمینطوریه که حضرات میفرمایند...
      البته روی کاغذونامه ها.....

    • بدون نام

      یک عدد تخم مرغ که بشه 650تومان چطور میشه زندگی کرد پس هم اون مردن آدم فرض

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج