۴۷۷۵۳۸
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رضایی: آقای ترامپ، بزرگتر از شما هم نتوانستند کاری بکنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز آل سعود و اسرائیل به خیال خود خیلی خوشحالند که ترامپ قلدر را سراغ ایران می فرستیم. ما به دشمنان این ملت با این راهپیمایی باشکوه می گوییم که آقای ترامپ بزرگتر از شما هم کاری نتوانسته‌اند بکنند، شما بهتر است سرجای خودت بنشینی و ملت ایران را تهدید نکنی.

خبرگزاری ایسنا:‌ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز آل سعود و اسرائیل به خیال خود خیلی خوشحالند که ترامپ قلدر را سراغ ایران می فرستیم. ما به دشمنان این ملت با این راهپیمایی باشکوه می گوییم که آقای ترامپ بزرگتر از شما هم کاری نتوانسته‌اند بکنند، شما بهتر است سرجای خودت بنشینی و ملت ایران را تهدید نکنی.

محسن رضایی، صبح امروز ۲۲ بهمن ۹۵ در اجتماع راهپیمایان شهر کرج، با گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سالگرد پیروزی بزرگ ملت ایران و فجر ایران اسلامی را به شما مردم استان البرز و شهر کرج تبریک می گویم و شهادت مظلومانه مادر ائمه اطهار حضرت فاطمه (س) را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: امروز یک بار دیگر مردم کرج شکوه و عظمت انقلاب را به نمایش گذاشتند. چهل سال از شروع انقلاب می گذرد و در این سالها حوادث تلخ و شیرین زیادی بوده است که در کنار هم تجربه کرده ایم. دشمنان این ملت، جنگ و ترور و تحریم را علیه ملت ایران به کار گرفتند و امروز ما را تهدید می کنند.در این مدت عده ای از انقلاب جدا شدند و عده ای به انقلاب پیوستند اما هیچ خللی در روند انقلاب اسلامی حادث نشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: ملت پر افتخار ایران کوچکترین فاصله ای میان خود و انقلاب نگذاشته است. این روزها سوال می کنند بعد از چهل سال چرا ملت ایران عاشقانه به این انقلاب دل بسته است و شهید و مجروح می دهد. هنوز پیکر فرزندان شما را از حرم حضرت زینب (س) به ایران می آورند و مردم با پایداری آنها را تشییع می کنند. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، درمی یابیم که انقلاب با پیروزی خود پایان نیافته. خیلی ها می خواستند مردم به خانه های خود بروند. کردستان و سیستان شلوغ شد. کودتا و جنگ شد و بعد از جنگ هم بعضی ها گفتند دست از انقلابی گری بردارید.

رضایی تصریح کرد: سیصد سال پیش سرزمین ما دو برابر سرزمین کنونی بود و زبان ما در شبه قاره رسمیت داشت. پول ما در منطقه رایج بود. کشور ما در سیصد سال گذشته تکه تکه شد؛ به ناگاه ملت ما ۱۲۰ سال پیش که سمرقند و بخارا از ایران جدا شد، بیدار شدند و از آن زمان تا امروز ملت ایران در حرکت است. هفتاد سال طول کشید تا به راه اصلی رسیدیم. در ۲۲ بهمن راه را پیدا کردیم و انقلاب را در آغوش گرفتیم. ما باید عقب ماندگی ها و مجد از دست رفته ایران را به دست بیاوریم. مساله تنها رفتن شاه و برقراری امنیت نبود بلکه ایران با یک تمدن عظیم ، اقتصاد شکوفا، دانشگاه های بزرگ و علم و فناوری پیشرفته به آرمان ها و جایگاه واقعی اش می رسد. حالا آقای ترامپ باز تهدید کند. واقعا نمی فهمند که ملت ما با سرمایه عظیم ایثار و فداکاری و خون هایی که تقدیم خدا کرده است، از راه خود بر نمی گردد.

وی همچنین تاکید کرد: امروز آل سعود و اسرائیل به خیال خود خیلی خوشحالند که ترامپ قلدر را سراغ ایران می فرستیم. ما به دشمنان این ملت با این راهپیمایی باشکوه می گوییم که آقای ترامپ بزرگتر از شما کاری نتوانسته اند بکنند، شما بهتر است سرجای خودت بنشینی و ملت ایران را تهدید نکنی.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: البته همه دنیا می داند که ما دنبال جنگ نیستیم اما می گوییم از جلوی فناوری های ما کنار بروید. ما را تهدید و تحریم نکنید. ایران به دنبال جنگ و ماجراجویی نیست. تحریم ها راکنار بگذارید. زمانی بود که ما تمدن داشتیم و اروپا تمدنی نداشت و علوم مختلف و کالاهای باارزش از ایران به اروپا صادر می شد. پس بگذارید به پیشرفت خود ادامه دهیم تا پرتوی از این پیشرفت به لندن و پاریس نیز برسد. حمله نکنید در غیر این صورت به شما حمله می کنیم. برای اینکه جنگی پیش نیاید باید قوی باشیم و اگر ضعف نشان بدهیم دنیا به ما طمع می کند.

این استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: ما امنیت امروزمان را مرهون مقاومت ملت ، موشک ها و قدرتمان هستیم. اقتصاد و کشاوزی و صنعتمان را هم باید به پای موشک هایمان برسانیم. خودروی ملی را باید درست کنیم ، عقب ننشینیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

رضایی با اشاره به تهدیدهای ترامپ تصریح کرد: این تهدیدات برای فروش اسلحه های آمریکاست، ترامپ می خواهد پول منطقه را به جیب آمریکایی ها بریزد و شکاف فقرا و ثروتمندان را با پول ملت های مسلمان منطقه پر کند. هدف دوم آنها این است که می خواهند پیشرفت های ما را از ما بگیرند. دقت موشک هر چه بیشتر بشود باید آزمایش بشود. دیروز به سانتریفیوز ها می پرداختند امروز به موشک ها و لابد فردا به تانک های ما کار دارند. اما هیهات من الذله.

وی افزود: ما راه خودمان را پیدا کرده ایم. خوشبختانه ملت و دولتمردان ما هوشیار هستند. ملت ما متوجه شده است که هر چه تردید کند، وضعش بدتر می شود. جلو رفتن هزینه اما دستاورد دارد. وقتی تنها کشور جهان سومی در مذاکرات بین المللی در مقابل قدرت ها می نشیند، عظمت ما به رخ کشیده می شود. ۱۲ سال مذاکره کردند و احترام به ملت ایران را نشان دادند. این مذاکرات اعتراف به بزرگی ملت ما بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گام دوم ایجاد یک تحول اقتصادی در کشور است. ما با تحریم و ایجاد یأس مواجه هستیم. به جوانان ما می گویند که نمی توانید بدون سرمایه و تکنولوژی خارجی پیشرفت کنید. می خواهند ملت ما را از تلاش و پویایی باز بدارند. در ماهواره و فضای مجازی می خواهند بی تفاوتی را تزریق کنند تا مجاهدت جوانان ما متوقف شود. اقتصاد مقاومتی نقشه راه شکوفایی ملت ایران است و می توان کاری کرد که بیکاری و فقر در ایران نباشد. توطئه و تحریم می کنند که به پیشرفت نرسیم.

وی یادآور شد: خرابکاری و آتش سوزی راه می اندازند تا منصرف شویم. همان طور که در گام اول موفق شدیم، در قسمت دوم هم هزینه می پردازیم و با زعامت و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و خودباوری جوانان به پیش خواهیم رفت. این روزها در فضای مجازی مردم می گفتند که باید همگی به راهپیمایی ۲۲ بهمن برویم. این مشارکت ، انسجام و اقتدار و معجزه انقلاب اسلامی را باید قدر بشناسیم و از خداوند متعال بخواهیم که بر طول عمر امام خامنه ای بیفزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول رضایی .....

    • بدون نام

      صحبت های آقای ریس جمهور منطقی بود.دور از تنش

    • بدون نام

      بزرگتر از ترامپ وهمه عالم خدا وخلیفه خداست کن فیکونتون میکنه ای غاصبان حق خلیفه الله مهدی ع

    • پرویز خسروی

      شیرشجاع ایران هنوز بیدار است.بنازمت میرکا

    • بدون نام

      منظور از بزرگتر از ترامپ کیه

    • بدون نام

      تو خبرا نوشته بود عناصر داعش تا اطراف تهران اومدند و یکی از اونا را هم نه بلکه گروهی از اونا را دستگیر کردیم سردار رضایی اینا را همان لب مرز اسیرشون کنید . مرا ترس ور داشته بخدا بگو چیکار کنم؟

    • امیر

      سلام بسیجی سردار رضایی دلاور من به شما افتخار میکنم

    • بدون نام

      شنیدن چنین مطالبی از آقای رضایی چندان خوشایند نیست.
      رجز خوانی است در برابر آشوب طلبی که نوع بسیار پیشرفته احمدی نژاد خودمان است.بخصوص که آقای رضایی کماکان بعنوان یک شخصیت نظامی شناخته میشود تا سیاسی.در مجموع نسنجیده بود.

    • بدون نام

      بادارو دسته شما بعله ولی بابای مردم داره میسوزه وشما فقط شعار بدین

    • سید مهدی

      سخنان آقاِ رضائی آنجائیکه قدرت و عظمت ایران باستان ما را بصورت واقعیتی تاریخی بیان میکند. عین حقیقت است ولی اینکه در مکان یک مقام سابقه دار نظامی ایشان سخنانی سخیف و رجز خوانانه بهیچوجه در خور و شایسته یک ایرانی صلح دوست با فرهنگی کهن نیست.

    • مهدی ج

      والله دیگه شما این ترامپ رو خیلی خیلی بزرگ جلوه میدیم؛لااقل این همه بزرگش کردین تراک تراک بگین یا نشونش بدین تا بفهمیم و بدونیم که این ترامپ ترامپ که میگین؛چیه و کی هستش اخه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج