۴۷۷۶۴۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عابدینی: دادگاه‌های فیفا آشکارا به ما ظلم می‌کنند

سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش هیچ شرط و شروطی را برای برانکو و فدراسیون فوتبال نگذاشته است، او معمولا غیرحرفه‌ای صحبت نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش هیچ شرط و شروطی را برای برانکو و فدراسیون فوتبال نگذاشته است، او معمولا غیرحرفه‌ای صحبت نمی‌کند.

امیر عابدینی در گفت‌وگویی با برنامه رادیویی 4-4-2 درباره اینکه کارلوس کی‌روش پیش از این عنوان کرده بود به این شرط می‌گذارد دستیارانش به تیم ملی برگردند که برانکو تنبیه شود، گفت: متأسفانه این روزها اتفاقات ناخوشایندی خبری رخ می‌دهد که باعث به وجود آمدن جو ناخوشایند در ورزش کشور می‌شود به هیچ عنوان چنین مطلبی در سطح فدراسیون فوتبال شنیده نشده که کی‌روش برای برانکو یا فدراسیون فوتبال شرط و شروط گذاشته باشد.

وی گفت:‌ ما می‌دانیم کی‌روش مطالبی عنوان کرد که شاید چنین تصوری به وجود آمده که این صحبت‌ها خارج از چارچوب باشد اما معمولاً کی‌روش غیرحرفه‌ای صحبت نمی‌کند. ایشان به هیچ عنوان نخواسته که برانکو کنار گذاشته شود تا او به کارش در تیم ملی ادامه دهد. نه چنین چیزی را خواسته و نه خواهد خواست و مطمئن باشید این صحبت‌ها همه‌اش شایعه بوده است.

عابدینی به این سؤال که دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس منابع مالی خود را از سامانه اپراتوری تأمین می‌کنند و به نظر نباید همچنان دغدغه مالی داشته باشند اما در روزهای اخیر می‌بینیم که اتفاقاتی در این باشگاه‌ها رخ می‌دهد که باعث نگرانی هواداران شده، پاسخ داد: ما در رقابت نابرابر در آسیا هستیم آسیا به شدت در تمام ابعاد رشد می‌کند که در قالب تعامل با فیفا، کنفدراسیون آسیا، صنعت و اقتصاد است. تیم‌های آسیایی بازیکنان و مربیان بزرگ را جذب می‌کنند و در بودجه و هزینه به هیچ عنوان با ما قابل مقایسه نیستند درآمدی که سرخابی‌ها از این سامانه دریافت می‌کنند با خوش‌باوری در حدود 35 میلیارد تومان است که ما می‌دانیم این باشگاه‌ها بدهکار هستند و اگر هم بخواهند 10 الی 15 درصد این مبالغ را به بدهی خود اختصاص دهند چیزی که برای‌شان می‌ماند در حدود 20 میلیارد تومان خواهد بود و من فکر می‌کنم در شرایط موجود هزینه یک باشگاه برای رقابت‌ در سطح آسیا خیلی بیش از این است و با کسر بودجه مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که نحوه دریافت اسپانسر و سامانه روند مناسبی نبوده و نتوانسته پاسخگوی باشگاه‌ها باشد و فراز و نشیب داشته است ما باید درباره وضعیت باشگاه‌ها به یک پایداری برسیم و تسهیلاتی را در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار دهیم و بخواهیم که پس از چند سال آن را پس بدهند مانند کاری که ترکیه انجام می‌دهد.

عابدینی درباره اینکه تاج اعلام کرده بود مبلغی به ارزش 400 هزار دلار به حساب باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واریز شده و آیا از واریز این مبلغ اطلاع دارد، گفت:‌ من می‌دانم که آقای تاج در هفته گذشته همه دغدغه‌اش این بود که این مواردی که برای محرومیت‌ها به وجود می‌آید را یک جوری حل کند اما ما باید بپذیریم که هیچ وقت در دادگاه‌های بین‌المللی برنده نیستیم. هنوز باشگاه‌های ما پول سهم جام جهانی را دریافت نکرده‌اند و آن پول بلوکه شده است و چندین سال طول می‌کشد تا بتوانیم این پول را آزاد کنیم. اما وقتی محروم می‌شویم بلافاصله از ما می‌خواهند که مبلغ بدهی را واریز کنیم. حتی در دوران آقای کفاشیان هم ایشان از فیفا خواستند تا پول‌های بلوکه شده ما برای پرداخت بدهی‌ها استفاده شود که با این تصمیم مخالفت شد.

وی افزود: همواره حکم دادگاه‌های بین‌اللملی فیفا بر علیه ما است و ما همیشه بازنده هستیم، ما خوب دفاع می‌کنیم اما گوش شنوایی نیست که به حرف‌های ما بها دهد و آن را بشنود و این ظلم بیّن بر علیه ما است. آقای تاج هم در روزهای گذشته خوشحال بود که کانالی پیدا شده تا مبالغی به این دو باشگاه پرداخت شود تا برخی از مشکلات ان‌ها حل شود اما من واقعا نمِی‌دانم دقیقا چه بوده است. پرسپولیس و استقلال هویت فوتبال ما هستند و تراکتور هم یکی از پرتماشاگرترین تیم‌های ایران است و امیدواریم مشکلات آن‌ها حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      محرومیت استقلال و تراکتور کار شخص شخیص خودته، اگر هم کار تو نیست،پس محرومیت تیم محبوبت را یه بلایی سرش آوردی

    • بدون نام

      تو که دیگه شخصیتت واسه همه هواداران رو شد.آقای به اصطلاح اقتصادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج