۴۷۷۶۹۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بوئینگ:در حال نهایی کردن قرارداد با ایران هستیم

مدیرعامل شرکت بوئینگ میگوید که این شرکت در حال همکاری نزدیک با مقامات دولت جدید آمریکا برای نهایی کردن قرارداد فروش هواپیما به ایران است.

خبرگزاری فارس: خبرنگار بلومبرگ گزارش داد، مدیرعامل شرکت آمریکایی بوئینگ می‌گوید که درحال همکاری نزدیک با دولت جدید آمریکا هستند تا قرارداد فروش هواپیماهای مسافربری به ایران را نهایی کنند.

علیرغم اینکه قرارداد میان ایران و بوئینگ پیش از این نهایی شده است اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، اجرای کامل این قرارداد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

شبکه سی ان بی سی اخیرا گزارش داده بود که توافق شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا با ایران برای فروش ۸۰ فروند هواپیمای مسافربری اگرچه موضوع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نبوده است اما همچنان احتمال به هم خوردن این قرارداد وجود دارد.

این دیدگاهی است که از سوی کارشناسان مؤسسه مشاوره‌ای تیل در آمریکا ارائه شده است.

مؤسسه مشاوره‌ای تیل تاکید کرده، دولت ترامپ عمیقا قصد دارد تا مناقشات خود با تهران را تشدید کرده و از سوی دیگر در طرف ایرانی نیز گروه‌هایی وحود داردند که همین هدف را دنبال کرده و از آن استقبال می‌کنند.

در ماه دسامبر شرکت بوئینگ از نهایی‌ شدن قرارداد فروش ۵۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و ۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمرغ

      مسئله اینجاست که بعضی از تریبونداران واهل رسانه همین یک فروند ایرباس وارده را برنمی تابند وآن را به حساب ،پز دادن ،دولت میگذارند با تنگ نظری وکوته فکری به فکر امنیت جانی مردم حتی درحد لفظ وکلام هم نیستند .چه برسد به بوئینگ .اگر ازطرف آمریکا لغو بشود شایدمهم نباشد.امان ازدشمنان امنیت وسلامتی مردم در داخل..تعداد25توپولوف فعلادرخطوط داخلی زمین گیرند.مردم صدمه دیده اند..لیکن بجهت حجت بودن حرف این قبیل افراد و رسانه های خاص توصیه میشود درسفرهایشان از توپولف استفاده کنند. ملت صلاح خود را خوب میفهمند به شعور ملی اهانت نکنند.

    • بدون نام

      اگرتوافق با بوهینگ نهایی شده دیگر معناع ندارد دوباره نهایی شو. این میرساند که دولت امریکا با عوض شدن روئساءجمهور قراردادهایشان اعتباری ندارد ممکن است فردا کسی دیگر رییس شود باز دیت از نو روزی از نو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج