جاباما
۴۷۷۷۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دعوت از روحانی برای شرکت در اجلاس اکو

رئیس جمهوری در تماس تلفنی محمد نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو اکو در پاکستان تصریح کرد: امیدوارم در اجلاس اکو به میزبانی پاکستان، شاهد تحولات مثبت، روابط نزدیک میان کشورهای عضو و همچنین تقویت همکاری‌ها در این سازمان منطقه‌ای باشیم.

روزنامه ایران: رئیس جمهوری در تماس تلفنی محمد نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو اکو در پاکستان تصریح کرد: امیدوارم در اجلاس اکو به میزبانی پاکستان، شاهد تحولات مثبت، روابط نزدیک میان کشورهای عضو و همچنین تقویت همکاری‌ها در این سازمان منطقه‌ای باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت: ایران و پاکستان برای گسترش و ارتقای همکاری‌ها در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از امکانات گسترده‌ای برخوردارند که باید در راستای خواست دو ملت، از این فرصت‌ها استفاده کرد.نخست‌وزیر پاکستان نیز در این تماس تلفنی، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دولت و ملت ایران گفت: تقویت بیش از پیش روابط با جمهوری اسلامی ایران، اولویت سیاست خارجی پاکستان است.

نواز شریف همچنین از رئیس جمهوری برای حضور در سیزدهمین اجلاس اکو دعوت و تصریح کرد، حضور جمهوری اسلامی ایران در این نشست برای ارتقای جایگاه سازمان اکو بسیار حائز اهمیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج