۴۷۷۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روانخواه: استقلال شرایط خوبی دارد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان روز خوبی را مقابل السد داشتند، به دیدار با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: با شرایط دو تیم دربی زیبایی را خواهیم دید.

خبرگزاری مهر: امیدرضا روانخواه با اشاره به پیروزی استقلال برابر السد قطر گفت: آبی پوشان مستحق برد بودند و در این برد تماشاگران نقش بسزایی داشتند و حضور آنها باعث شد تا جو بدی برای السد پیش بیاید و این تیم دقایق زیادی از بازی را اسیر حمایت هواداران از تیم محبوب شان باشد.

وی تاکید کرد: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها چنین تماشاگری را در ورزشگاه دیدم و فکر می کنم یکی از مشکلات عمده فوتبال ما قهر تماشاگران با استادیوم بود که خوشبختانه رفته رفته در حال حل شدن است.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دیدار دو تیم نیز گفت: استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و حتی در دقایق ابتدای بازی به گل دست پیدا کرد که به اشتباه آفساید اعلام شد اما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در زمین باعث شد تا بیشتر بازی را استقلال حاکم باشد و در پایان هم بتواند به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کند.

روانخواه در خصوص السد قطر نیز گفت: السد تمام بازی اش را ژاوی انجام می داد و او همه کاره میدان بود و با پاس هایی که به مهاجمان می داد نشان داد که از فهم بالای فوتبال برخوردار است و چرا سال ها در یکی از بزرگترین تیم های حال حاضر دنیا فوتبال بازی می کرده است. کاش می شد و در فوتبال ما چنین بازیکنانی حضور داشتند یا حداقل چنین بازیکنانی به فوتبال ایران می آمدند تا بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: استقلال با جوانانش بازی خیلی خوبی از خود ارائه داد آنها با دوندگی بی امان در کنار باتجربه ها توانستند انتظارات را برآورده کنند و به پیروزی هم برسند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص خط دفاعی آبی پوشان گفت: مدافعان استقلال عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند دفع توپ های صحیحی انجام داده و توپ را به خط دفاع رسانده تا آنها مهاجمان را تغذیه کنند اما امیدوارم استقلال در خط حمله قوی تر باشد تا بتواند از موقعیت های به دست آمده به نحو احسن استفاده کرده و در ادامه راه به موفقیت دست پیدا کند.

روانخواه در پایان و در خصوص دیدار یکشنبه آینده استقلال برابر پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و من بعد از قهرمانی این تیم با افشین قطبی دیگر ندیده بودم پرسپولیس این چنین تیم هماهنگ و یکدست باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که استقلال در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و آماده این بازی است هر چند که شرایط دربی با همه بازی ها فرق می کند ولی این دیدار می تواند تقابل دو تیم جوان و جنگنده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج