۴۷۷۸۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حضور مایکل سی. هال در نقش جان اف. کندی

«دکستر» رییس جمهور آمریکا می‌شود

مایکل سی. هال که عمده‌ی شهرتش به خاطر بازی در نقش دکستر مورگان، قاتل زنجیره‌ای سریال محبوب «دکستر» است، تصمیم دارد در فصل بعدی سریال «تاج و تخت» (The Crown) نقش رئیس جمهور فقید آمریکا را ایفا کند.

وب سایت فیلم نت نیوز: مایکل سی. هال که عمده‌ی شهرتش به خاطر بازی در نقش دکستر مورگان، قاتل زنجیره‌ای سریال محبوب «دکستر» است، تصمیم دارد در فصل بعدی سریال «تاج و تخت» (The Crown) نقش رئیس جمهور فقید آمریکا را ایفا کند.
«دکستر» رییس جمهور آمریکا می‌شود

مایکل سی. هال ستاره‌ی سریال دکستر قرار است در فصل دوم سریال تاج و تخت در نقش جان اف. کندی ظاهر شود. بازیگر نقش ژاکلین کندی در مقابل او جودی بلفور، چهره‌ی تازه‌ی اهل آفریقای جنوبی خواهد بود که تا کنون در چند سریال حضور موفقی داشته است. سریال تاج و تخت که با فصل اولش به موفقیت‌های زیادی رسید و جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین سریال درام و بهترین بازیگر زن سریال درام امسال را از آن خود کرد داستان سال‌های اولیه‌ی حکومت ملکه الیزابت دوم را روایت می‌کند. در اپیزودی از فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور زوج جان و ژاکلین کندی در لندن هستیم که روایتی خواهد بود از ملاقات رییس‌جمهور آمریکا و همسرش با ملکه الیزابت که در سال ۱۹۶۱ طی یک مهمانی شام رسمی در کاخ باکینگهام صورت گرفت.

گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ملکه‌ی جوان در آن سال بر سر حضور خواهر ژاکلین کندی در مراسم رسمی آن شب بحث و جدل‌هایی با بانوی اول آمریکا داشته است. خواهر ژاکلین کندی، لی ریدزی‌ویل در آن‌ سال‌ها به تازگی با همسر دومش ازدواج کرده بود و طبق قوانین سلطنتی بریتانیا، افرادی که طلاق گرفته بودند اجازه‌ی حضور در مراسم رسمی را نداشتند. تولید فصل دوم سریال تاج و تخت مدتی است که آغاز شده ولی هنوز تاریخی برای شروع پخش آن اعلام نشده است. در این سریال که فصل اولش ۱۶ نوامبر از شبکه‌ی اینترنتی نت‌فلیکس پخش شد، کلیر فوی در نقش ملکه الیزابت ظاهر شده است و بازیگر سابق سریال دکتر هو (Doctor Who) مت اسمیت هم نقش پرنس فیلیپ را در آن بازی می‌کند.

پیش از مایکل سی. هال بازیگران زیادی چون کلیف رابرتسون، ویلیام دیوین، مارتین شین، استفن کالینز و بروس گرین‌وود نقش جان اف کندی را ایفا کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج