۴۷۷۹۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عالمی: استقلال می تواند برنده دربی باشد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد با تیم جوانی که حالا به مرز خودباوری رسیده این تیم از شانس خوبی برای برتری در دربی برخوردار است.

ورزش سه: ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق استقلال که در حال حاضر در ملوان به عنوان دستیار محمد مایلی کهن فعالیت می کند با بیان این که جوانان استقلال توانستند به عنوان برگ برنده باعث سربلندی منصوریان و تفکراتش در این تیم شوند مدعی شد این تیم با اعتماد به نفس از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می تواند برنده دربی ۸۴ هم لقب بگیرد.

ایمان عالمی در همین ارتباط گفت:«با شروع مسابقات در نیم فصل دوم که توام شد با محرومیت از سوی فیفا و مصدومیت چند مهره باتجربه تیم فرصت استفاده از بازیکنان جوان در تیم فراهم شد و همین امر کمک کرد تا چند بازی بسیار خوب و هوشمندانه از استقلال بینیم. با آمدن امید ابراهیمی و همچنین گماردن رابسون در خط دفاعی و استراحت به خسرو حیدری و به کار گیری به موقع از این بازیکن دیدیم که استقلال تفاوت های بسیار زیادی با تیم نیم فصل نخست خود داشت و ادامه این روند می تواند فصل رویایی را رقم بزند».

او در ادامه افزود:« حتی در روزهایی که استقلال خوب بازی نمی کرد و انتقادات از کادر فنی به اوج خود رسیده بود هم همیشه اعتقاد داشتم باید به علیرضا منصوریان و تفکراتش احترام گذاشت و این فرصت را به او داد تا برنامه هایش را اجرا کند گرچه هنوز هم اعتقاد دارم که او باید به این واقعیت پی ببرد هر نقدی نمی تواند بد باشه بلکه نقد مغرضانه می تواند مخرب باشد.خوشحالم جوانان استقلال به عنوان برگ برنده به داد منصوریان رسیدند و او به عنوان نماینده نسل جوان مربیان توانست تا حدودی جایگاهش را تثبیت کند».

مهاجم و مربی سابق استقلال در ادامه با اشاره به محرومیت اعمال شده از سوی فیفا تصریح کرد:«این اتفاقی نیست که بخواهد ما را متعجب کند چون از مدت ها قبل می شد حدس زد که این اتفاق تلخ بالاخره یک روز رخ می دهد چه در استقلال چه در تیم های ملی متاسفانه مسئولین بی دقتی و سهل انگاری می کنند و اتفاقاتی این چنین گریبانگیر تیم ها می شود. البته این رای را می توان به فال نیک هم گرفت چون زمینه جوانگرایی در استقلال شد یکی از بهترین تصمیمات منصوریان ».

عالمی در پایان به دربی ۸۴ پایتخت اشاره و گفت:« برتری مقابل السد و نمایشی که این تیم ارائه داد اعتماد به نفس جوانان استقلال را دو چندان کرده و این می تواند امیدها برای کسب یک نتیجه خوب در مقابل رقیب دیرینه را بیشتر کند. پرسپولیس روی کاغذ شرایط بسیار بهتری دارد اما واقعیت دربی اصلا ربطی به این موضوعات ندارد و تنها در ۹۰ دقیقه داخل زمین است که می توان نتیجه را رقم زد به همین خاطر اعتقاد دارم استقلال با شرایطی که دارد می تواند برنده دربی باشد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه فردا استقلال برنده شه همه استقلالیا دعوت من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج