۴۷۷۹۲۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عبدی: هیچ کجای دنیا قبل از داربی شام مشترک نمی‌خورند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هیچ کجای دنیا قبل از داربی‌ها دو تیم شام مشترک نمی‌خورند.

خبرگزاری ایسنا: حسین عبدی درباره داربی ۸۴ اظهار کرد: فکر می‌کنم این داربی بسیار جذاب و زیبا شود. با توجه به اینکه پرسپولیس در این فصل بازی‌های تماشاگر پسند و خوبی را ارائه کرده و نتایج بسیار خوبی هم گرفته، مطمئنا این تیم برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شود. از آن طرف استقلال چند هفته است که شرایط بسیار خوبی دارد و در آخرین دیدار هم دیدیم مقابل السد بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. بر همین اساس معتقدم دیدار پرسپولیس مقابل استقلال بازی بسیار زیبایی خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی، چیست؟ گفت: معمولا نمی‌شود بازی را پیش بینی کرد زیرا در داربی ها معمولا نتایج غیرقابل پیش‌بینی رقم می خورد اما همانطور که گفتم با توجه به وضعیتی که در هفته‌های اخیر دو تیم دارند، بازی پرهیجانی را شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی‌نیا هم گفت: به هر حال در طول یک فصل ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که یک بازیکن مصدوم و یا محروم شود. با توجه به پستی که کمال کامیابی نیا دارد بهتر بود مسئولان باشگاه زودتر به فکر جذب یک بازیکن در پست او می‌افتادند تا در صورت نبود این بازیکن بتوانند جایش را پر کنند. آن چیزی که مسلم است کمال کامیابی‌نیا بازیکن تاثیر گذاری در پست هافبک دفاعی است و نبودش می‌تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیر بگذارد. به نظر من سایر بازیکنان باید وظایف تدافعی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند و بیشتر بدوند تا بتوانند جای خالی کمال کامیابی‌نیا را پر کنند.

او درباره اینکه آیا با توجه به فاصله ۱۳ امتیازی پرسپولیس و استقلال، می‌توان امیدوار بود که پرسپولیس برنده داربی باشد؟ گفت: هیچوقت چنین موضوعی قطع به یقین رخ نمی‌دهد. یادم می‌آید در یک داربی که تازه بازیکنان بسیار زیادی از پرسپولیس جدا شده بودند و جوانان زیادی به تیم ملحق شده بودند خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولس داربی را می‌بازد اما اینگونه نشد و با یک گل توانستیم بازی را ببریم. حتی چند وقت قبل هم زمانی که حمید درخشان سرمربی تیم بود و من به عنوان دستیار در کنارش فعالیت می‌کردم تیم وضعیت خوبی در جدول نداشت اما دیدید که با وجود یک گل عقب افتادن در نهایت دو بر یک پیروز شدیم.

وی در پایان درباره شام مشترک استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها گفت: این گونه کارها در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد که بازیکنان رقیب را چند شب قبل از یک بازی حساس به یک شام مشترک دعوت کنند. همه هواداران دنیا دوست دارند داربی‌ها جذاب و با حساسیت بالایی باشد. بهتر بود اگر قرار است اسپانسر میهمانی بگیرد، برای هر یک از تیم‌ها جداگانه مراسمی می گرفت. الان داربی‌های معتبر دنیا طوری برگزار می‌شود که تیم‌های رقیب حتی از اردوی یکدیگر هم کوچکترین خبری ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیرجان شهر استقلال

      استقلال قهرمان امید نسل جوان استقلال بهترین تیم ایران و آسیا فردا به امید خدا میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج