جاباما
۴۷۸۱۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲ بازیگر جدید به نمایش «امیرعلی نبویان» پیوستند

مهشید ناصری و بهار نوروزپور به نمایش پر بازیگر «ریش فیدل غبغب مرکل» به کارگردانی امیرعلی نبویان پیوستند که قرار است از ۲۶ بهمن ماه، ساعت ۱۹ در تماشاخانه پالیز روی صحنه برود.

خبرگزاری مهر: مهشید ناصری و بهار نوروزپور به نمایش پر بازیگر «ریش فیدل غبغب مرکل» به کارگردانی امیرعلی نبویان پیوستند که قرار است از ۲۶ بهمن ماه، ساعت ۱۹ در تماشاخانه پالیز روی صحنه برود.
2 بازیگر جدید به نمایش «امیرعلی نبویان» پیوستند

پیش‌فروش بلیت ۳ روز نخست نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان با ۳۰ درصد تخفیف آغاز شده است. «ریش فیدل غبغب مرکل» اولین تجربه امیرعلی نبویان در حوزه کارگردانی است که در آن به ترتیب حروف الفبا سپند امیرسلیمانی، بهرنگ بقایی، رامونا شاه، مسعود کرامتی، فرزین محدث، روزبه مهر، مهشید ناصری، بهار نوروزپور و هدایت هاشمی ایفای نقش می‌کنند.

«ریش فیدل غبغب مرکل» از ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۹ تماشاخانه پالیز به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شبی از همین شب‌ها یک لولو به دهی در ناکجا می‌رود و دست به سرقت می‌زند. فردای آن شب، اهل ده در می‌یابند که هر چه از آن ها دزدیده شده عاریه بوده و آن ها فقط ادعای مالکیت داشته‌اند. در این بین پسر کدخدا هم مفقود شده ...»

تهیه کننده: بهار نوروزپور، مجری طرح: آرش فصیح، طراح صحنه: رضا کیانیان، موسیقی: بهرنگ بقایی، طراح لباس: بهار نوروزپور، طراح پوستر و بروشور: بابک خسروزاده، دستیار کارگردان: مهدی پورآذری، منشی صحنه: نسیم صبا، مدیر صحنه: قاسم غضنفری، مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی، مشاور تبلیغات: امیر قالیچی‌ها، عکس: مریم دیهول، دستیار صحنه: سپهر محمودی، دستیاران لباس: مرجان عشقی و فاطمه ده نمک، دوخت لباس: تکتم رضایی، بهار نوروزپور و مانی گودرزی، ساخت دکور: قاسم غضنفری و سپهر محمودی عوامل این نمایش هستند.

«ریش فیدل غبغب مرکل» از ۲۶ بهمن ماه تا ۲۷ اسفند ماه، هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه پالیز (واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹) روی صحنه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج