جاباما
۴۷۸۱۹۹
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

حیات وحش جنگل های کاستاریکا

از میان تمامی زیبایی های جهان امروز به جنگل های شگفت انگیز کاستاریکا سفری مجازی خواهیم داشت تا مناظری بی نظیر و خارق العاده از طبیعت و بافت جانوری آن را به نمایش بگذاریم.

وبسایت کارناوال - آترا گل محمدی: از میان تمامی زیبایی های جهان امروز به جنگل های شگفت انگیز کاستاریکا سفری مجازی خواهیم داشت تا مناظری بی نظیر و خارق العاده از طبیعت و بافت جانوری آن را به نمایش بگذاریم.
کاستاریکا، کشوری در مرکز آمریکا با جمعیتی متمرکز حدود ۴٫۵ میلیون نفر در پایتخت آن (سن خوزه) که از غرب با اقیانوس آرام پیوند خورده است.
اما ما تنها جنگل های وسیع کاستاریکا را برایتان انتخاب نموده ایم تا گوشه ای از زیبایی های جهان خلقت را برایتان نمایان کنیم، زیرا که این کشور از انواع مختلف گیاهان و جانوران غنی است و می خواهیم تمامی این گونه های منحصر بفرد را برایتان به تصویر بکشیم.
آیا به مار ها علاقه مند هستید یا از آنها می ترسید؟ در ویدیو امروزمان انواع مارهای موجود در این سرزمین را به شما نشان می دهیم و امیدواریم که اگر حس بدی به آن ها دارید با دیدن این گونه های رنگارنگ احساس بهتری نسبت به آنها پیدا کنید.
و اما این نمایش، تنها به مارها ختم نمی شود. با موجودات فراوان دیگری از جمله قورباغه های گوناگون، لاکپشت های آبی، آفتاب پرست های بزرگ، طوطی های زیبا و انواع حشرات شما را آشنا خواهیم کرد که برخی از این حیوانات تنها بومی این منطقه هستند.
در صحنه هایی دیگر با طبیعت زیبا و فوق العاده ی این جنگل ها مواجه می شویم. آبشار ها ی زیبا، درخت های سر بفلک کشیده، دریای پر جنب و جوش که شاید با دیدن این زیبایی آفرینش دلت بخواهد در آن فضا قرار بگیری و از هوای پر رطوبتش استشمام کنی و از تماشای این شگفتی ها لذت ببری.
پس تنها چشمانت را ببند و تصور کن که آنجا قرار گرفته ای و تمام احساساتت را با ما در میان بگذار.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
حیات وحش جنگل های کاستاریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج