۴۷۸۲۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کاربران مرد و زن به کدام بازی‌‌ها علاقه دارند؟

بازار بازی‌های دیجیتالی همیشه داغ است، ولی همیشه سلیقه مردان و زنان در انتخاب بازی یکی نیست. تحقیقات اخیر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز به تحلیل تمایل کاربران مرد و زن در اپ استور پرداخته است،

وب سایت هات اپ نیوز - کردوانی: بازار بازی‌های دیجیتالی همیشه داغ است، ولی همیشه سلیقه مردان و زنان در انتخاب بازی یکی نیست. تحقیقات اخیر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز به تحلیل تمایل کاربران مرد و زن در اپ استور پرداخته است،

کاربران مرد و زن به کدام بازی‌‌ها علاقه دارند؟

همان‌طور که اشاره کردیم یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اخیرا به تحقیق درباره جنسیت کاربران اپلیکیشن‌های اپ استور، مخصوصاً بازی‌های ویدیویی کرده است.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که افراد کشته‌مرده بازی‌های موبایلی چقدر درآمد را روانه مارکت‌ها و سازندگان بازی می‌کنند.

کاربران مرد و زن به کدام بازی‌‌ها علاقه دارند؟

محققان در موسسه علوم اطلاعات دانشکده مهندسی ویتربی USC حدود ۷۷۶ میلیون خرید را در اپ استور بررسی کردند که چیزی حدود ۴.۶ میلیارد دلار هزینه برای آن‌ها پرداخت‌ شده است!!!

بد نیست بدانید خریدهای موردمطالعه، هم خریدهای مستقیم و هم خریدهای درون برنامه‌ای را پوشش دادند.

این مطالعه در بررسی تمایل کاربران مرد و زن در اپ استور، به این موضوع اشاره کرد که «تعداد قریب به اتفاقی» از خریدهای اپ استور توسط بخش کوچکی از کاربران در پرداخت درون برنامه‌ای برای اقلام مجازی بازی‌هایی مثل کلش اف کلنز و Candy Crush Saga انجام می‌شود!

بر اساس تحقیقات به طرز باورنکردنی ۱ درصد از کاربرانی که برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای پول پرداخت می‌کنند، حدود ۵۹ درصد از پرداختی‌ها را تشکیل می‌دهند.

کاربران مرد و زن به کدام بازی‌‌ها علاقه دارند؟

لیست بازی‌های پُرطرفدار

وقتی‌که صحبت از پرداخت می‌آید، بدون شک باید به بازی‌های محبوب سوپرکمپانی سوپرسل مثل کلش اف کلنز و Boom Beach (که جز ۱۰ تا از برترین بازی های استراتژیک اندرویدی سال ۲۰۱۵ شده است) و Hay Day و همچنین دو بازی Candy Crush Saga و Game of War اشاره کرد که در ۵ رتبه برتر این پرداخت‌ها قرار دارند.

اگر بخواهیم در این تحقیق نگاهی هم به تمایل کاربران مرد و زن در اپ استور بکنیم، باید گفت که ۷۰ درصد پرداختی‌ها در کلش اف کلنز توسط مردان پرداخت می‌شود.

در مقابل خانم‌ها ۷۰ درصد پرداختی‌ها را در Candy Crush Saga به خود اختصاص داده‌اند، البته آمار بانوان در بازی Hay Day هم چیزی از این درصد کم ندارد.

کاربران مرد و زن به کدام بازی‌‌ها علاقه دارند؟

Kristina Lerman، نویسنده ارشد و رهبر پروژه در موسسه علوم اطلاعات در ویتربی USC درباره فوت و فن درآمدزایی با بازی سازی گفت:

«بسیار سخت است که به‌عنوان یک طراح بازی بتوان درآمدی کسب کرد، البته این صنعت برای برخی‌ها مانند معدن طلاست، ولی این افراد بسیار کم هستند و رفتن در این صنعت واقعا گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج