۴۷۸۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شکایت قطبی از پرسپولیس و فدراسیون

مشکل افشین قطبی فقط با فدراسیون فوتبال نیست و این مربی با باشگاه پرسپولیس هم مشکل دارد.

شکایت قطبی از پرسپولیس و فدراسیون

تماشا: افشین قطبی از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت می کند. مدیر برنامه های قطبی از شکایت سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی خبر داد. مشکل افشین قطبی با فدراسیون فوتبال بر سر مالیات 800 میلیون تومانی این مربی است.

تاخیر دو ساله در پرداخت این مالیات با واکنش اداره کل مالیات استان تهران روبرو شده است. اواسط اسفند ماه سال گذشته، مدیران امور مالی فدراسیون فوتبال، با ارسال ایمیلی به افشین قطبی از این مربی خواستند که نسبت به پرداخت مالیات 800 میلیون تومانی اش اقدام کند.

در همان مقطع قطبی در جواب نامه مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که آنها باید در این زمینه با نماینده تام الاختیار او در ایران مذاکره کنند. به این ترتیب در طول چند هفته گذشته جلساتی بین علی کفاشیان و مهدی حاج باقر در ارتباط با پرونده مالیاتی افشین قطبی برگزار شده است.

البته به گفته حاج باقر این جلسات همچنان نتیجه ای نداشته است. او در این مورد گفت: «در طول مدتی که او سرمربی تیم ملی بود قرار بود مدیران فدراسیون فوتبال برای این مربی خانه ای بگیرند اما تا روز آخری که قطبی در ایران بود، در هتل آکادمی اقامت داشت. شما ببینید مدیران فدراسیون فوتبال چه خانه ای برای کارلوس کی روش در شهرک غرب گرفته اند و هزینه های میلیاردی متحمل شده اند. من چند بار در رابطه با این موضوع با افشین به صورت تلفنی صحبت کرده ام.

او به من اعلام کرد که این مسئله هیچ ارتباطی به او ندارد و فدراسیون فوتبال هم مالیات را از قرارداد او کسر کرده بود. من با قطبی حرف زده ام و اگر این موضوع را حل نکنند، افشین از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد. او در طول دو سال گذشته بارها خواسته به ایران بیاید تا مادر خود را ببیند اما به خاطر ممنوع الخروج بودن، و پرونده مالیاتی اش نتوانسته به کشور خودس فر کند.»

البته مشکل افشین قطبی فقط با فدراسیون فوتبال نیست و این مربی با باشگاه پرسپولیس هم مشکل دارد. مدیر برنامه های این مربی با انتقاد از رویانیان گفت: «در قرارداد قطبی با پرسپولیس رسما و به صورت شفاف ذکر شده است که پرداخت مالیات قرارداد بر عهده باشگاه خواهد بود و این چیزی است که کاملا روشن است. ابتدا مبلغ مالیات قرارداد پرسپولیس با قطبی 170 میلیون تومان بود اما مدیران باشگاه آنقدر بی توجهی کردند که حالا این مبلغ به چیزی حدود 400 میلیون تومان با جریمه رسیده است. متاسفانه در طول یک سال گذشته هم هر کاری کرده ام نتوانسته ام برای 5 دقیقه با محمد رویانیان دیدار کنم تا تکلیف خودمان را روشن کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج