۴۷۸۳۶۸
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

ملانیا ترامپ سوتی داد

ملانیا ترامپ بر خلاف قواعد عرف دیپلماتیک همسر رئیس جمهور ژاپن را که در آمریکا به سر می‌برد همراهی نکرد و تنها به استقبال از وی در فرودگاه اکتفا کرد.

عصر ایران: "ملانیا" همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر خلاف عرف دیپلماتیک رایج در روابط بین‌الملل، همسر نخست وزیر ژاپن را پس از ورود به آمریکا تنها گذاشت.
ملانیا به همراه همسرش در مراسم استقبال از "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و همسرش در فلوریدا شرکت کرد اما برخلاف قواعد و عرف دیپلماتیک همسر نخست وزیر ژاپن را همراهی نکرد و تنها به استقبال از وی در فرودگاه اکتفا کرد.

به گزارش رویترز، همسر سفیر ژاپن در واشنگنتن همسر نخست وزیر ژاپن را در دیدارهای خود در آمریکا همراهی کرد در حالی که بر اساس عرف دیپلماتیک این اقدام از وظایف ملانیا ترامپ بود.

رسانه‌های آمریکا این امر را ناشی از آن می‌دانند که احتمالا ملانیا تصور درستی از نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا ندارد.

از جمله وظایف بانوی ایالات متحده آمریکا استقبال از همسران رؤسای جمهوری سایر کشورها و همراهی آنها در آمریکاست.

ملانیا ترامپ تصمیم گرفته تا پایان سال تحصیلی پسرش در کنار او در نیویورک بماند و تا کنون معلوم نیست که آیا وی می‌خواهد وظایف مربوط به بانوی نخست ایالات متحده آمریکا را انجام دهد یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خيلي سوتي خفني بود نكنه بابتش Trumpرو بركنار كنن؟

    • بدون نام

      آره احتمالا ترامپ رو بر میدارن

    • بدون نام

      آداب. معاشرت را پول وسرمایه بوجود نمی آورد تلافی نگرفتن دستش توسط ترامپ را انجام داد تا ترامپ باشد که دست همسرش را همیشه بگیرد

    • بدون نام

      اینکه یک مرد میخواد رییس جمهور بشه چه ربطی به زنش داره که باید اینطور اسیر بشه؟ شاید زن رییس جمهور از این جور امور خوشش نیاد. به نظر من عنوان بانوی اولی بسیار بیخود و حتی ضد زنه.زنی که دوست داره در سیاست باشه می تونه رییس جمهور بشه، نه زنِ رییس جمهور!

      پاسخ ها

      • رسول

        آفرین داداچ مچ آمریکایی ها رو گرفتی. خخخخخ

    • مهدی ج اردبیل

      اخه مگه خود دونالد ترامپ عرف و مسایل سیاسی را بلده که زنشم بلد باشه؟بزور پولش با میلیاردها دلار رای ها رو گرفت و شد رییس جمهور ایالات متحده؛ضمنا اخه همسر ترامپ کیه و چیه که نخواد همسر نخست وزیر ژاپن را همراهی بکنه یا نه؟بذارید بره با جورج بوش؛بیل کلینتون و اوبامای سیاه سوخته روبوسی بکنند ؛بالاخره اقا ترامپ خودش عیاشه زنشم باید طوری خودشو قانع و راضی بکنه دیگه؛ اوف وتف بر غیرت نداشته ات تراموا؛ خاک تو سرت@

    • حسين

      احسن بر اين مادر قابل توجه بانوان محترم اين مادر به خاطر تحصيل فرزندش براش بانوي اول بودن آمريكا اصلا مهم نيست انچه كه مهمه قطعا تربيت و تحصيل فرزندشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج