۴۷۸۴۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فرمانده مرزبانی:

مرزهای ایران از امنیت بسیار خوبی برخوردار است

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر خلاف تمام توطئه های دشمنان در کشورهای پیرامون، مرزهای جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر خلاف تمام توطئه های دشمنان در کشورهای پیرامون، مرزهای جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند.
سردار قاسم رضایی روز شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان اداری و رفاهی ثامن الائمه در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملت ایران در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای بزرگ به تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی دادند.
وی افزود: کسانی که با هر زبانی جمهوری اسلامی را تهدید می‌کردند در روز 22 بهمن پاسخ خود را از ملت ایران گرفتند.

وی بیان کرد: مرزبانان فرزندان همین ملت هستند و الحمدالله در تمامی مرزها با قوت و با اقتدار امنیت را برقرار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود همه توطئه ها امسال هم امنیت بسیار خوبی داریم و مرز سیستان و بلوچستان به خوبی در حال مدیریت است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه کشورها مرزهای خودشان را باید به صورت مشترک مدیریت کنند گفت: در سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان هم مرز هستیم که این دولت ها ارتباط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی دارند.

سردار رضایی اظهار داشت: در مرز پاکستان آن انتظاراتی را که به عنوان یک همسایه از دولت پاکستان داریم، برآورده نشده است زیرا بخش اعظم کسانی که در ایران دست به شرارت و جنایت زدند به این کشور فرار کردند و اکنون در آنجا ساکن هستند.

وی ادامه داد: این افراد بعضی مواقع ناامنی هایی در مرزها ایجاد می کنند که شایسته یک کشور اسلامی نیست که بی تفاوت باشد البته بعضی وقت ها هم به صحنه می آیند.

وی اضافه کرد: آنچه که از یک کشور اسلامی انتظار می رود این است که مرز را به صورت مشترک باید اداره کنیم، اینکه صرفا حضور خیلی پراکنده در مرز داشته باشند قابل قبول نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر ۱۰ سال گذشته را بررسی و مقایسه کنیم مشکلات جدی در مرز پاکستان با سیستان و بلوچستان داشته و داریم و این برای دولت مردان یک کشور دوست و همسایه آن هم اینکه هر دو کشور اسلامی و مسلمان هستند، مناسب و شایسته نیست.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی گفت: مردم مسلمان ایران به ویژه مردم خونگرم و مهربان سیستان و بلوچستان تحمل چنین وضعیتی از مرز را ندارند و از دولتمردان کشور دوست و همسایه انتظار دارند با برنامه ریزی و اقدامات شایسته برای ایجاد امنیت مرزها، شاهد برقراری امنیت و آرامش در مناطق همجوار باشند.

سردار رضایی اظهار داشت: انسداد مرزها و رفاه مرزبانان یکی از موضوعات جدی است که در دستور کار مرزبانی جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که ادامه روند عملیات انسداد و کنترل مرز که در 10 سال گذشته برنامه ریزی و اجرا شده در برنامه ششم، توسعه یافته و با برنامه ریزی هایی که در دولت انجام شده شاهد تکمیل طرح انسداد مرز در سیستان و بلوچستان باشیم.

وی افزود: با توجه به فراهم بودن امنیت در سیستان و بلوچستان زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شده و امیدواریم که با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه شاهد یک تحول بسیار خوبی در این استان باشیم.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار زیادی از جمله نیروی انسانی و تنوع آب و هوایی برای سرمایه گذاری دارد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در حال توطئه هستند تا ایران امن را ناامن کنند ولی هوشیاری مردم و دستگاه های امنیتی باعث شده که دشمنان در هیچ کدام از توطئه های خودشان موفق نشوند.

سردار رضایی اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نفوذها و یا جذب‌هایی را در کشور داشتند که دستگاه‌های امنیتی به صورت آشکار و در خفا این موضوع را مدیریت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج