ساده ترین روش های لاغری را بدانید
۴۷۸۵
۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵
۲۳۱۸۸ 
ناخنك زدن‌ ممنوع!
اگر در نظر داريد به صورت اصولي و بدون هيچ عارضه و برگشت فوري وزن كم كنيد، بايد تغيير بنيادي و طولاني مدت خود را به صورت اهداف كوچك و دست يافتني تري در نظر بگيريد. اولين قدم، آغاز فعاليت‌هاي جسمي كوتاه مدت(يك هفته) است.
برترین مجله اینترنتی ایران





اگر در نظر داريد به صورت اصولي و بدون هيچ عارضه و برگشت فوري وزن كم كنيد، بايد تغيير بنيادي و طولاني مدت خود را به صورت اهداف كوچك و دست يافتني تري در نظر بگيريد. اولين قدم، آغاز فعاليت‌هاي جسمي كوتاه مدت(يك هفته) است. به تدريج به مدت زمان و دفعات آن اضافه كنيد. بر مبناي آمارهاي موجود نه تنها علت اغلب چاقي‌ها و بيماري‌هاي مختلف در تحرك‌نداشتن نهفته است، بلكه از دست دادن موفقيت‌هاي به دست آمده در اثر اجراي برنامه صحيح قبلي شما هم در نتيجه كاهش فعاليت بدني است كه به صورت تغيير تدريجي در فعاليت‌هاي جسمي و غذاخوردن به وجود مي‌آيد و موجب افزايش چاقي و بيماري‌هاي مختلف ناشي از آن مي‌شود.

به عنوان مثال مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
  •  ناخنك زدن‌هاي متعدد و ريزه خواري‌هاي مكرر كه اغلب به حساب آورده نمي شوند، ولي بسيار پر كالري ، چاق كننده و بيماري زا هستند. براي آن‌كه حجم و مقدار آن‌ها براي شما مشخص شود، كافي است پس از هر بار ناخنك زدن به همان مقدار مواد غذايي در ظرف ديگري قرار دهيد. ملاحظه خواهيد كرد كه در پايان روز مقدار تناول شده بسيار زيادتر و حجيم تر از وعده‌هاي اصلي غذايي ميل شده هر روزه شماست.
  •  استفاده از مواد غذايي غني از چربي به خصوص چربي‌هاي حيواني و اشباع شده.
  •  نداشتن مقاومت در برابر وسوسه خوردن كه فقط با 5-7 دقيقه صرف وقت از بين مي‌رود.
  •  كشيدن زياد غذا در بشقاب و خجالت از باقي گذاشتن غذاي مازاد بر احتياج و رفع گرسنگي!
  •   توجه‌نداشتن به سيري و ادامه دادن به صرف غذاهاي سرو شده در رستوران ها و جشن ها كه اغلب مازاد بر نياز هستند ولي حيفتان مي‌آيد كه آن‌ها را نخوريد.
  •  كاهش كالري بدون كاهش مقدار و درصد چربي‌هاي مضر و بيماري زا.
  •  احساس گناه از باقي ماندن يا دور ريختن غذا، تنقلات و نوشابه‌هاي فرزندان و ديگران و ميل كردن آن‌ها براي پيشگيري از كفران نعمت! اگر دلايل ديگري را در خود تشخيص داده ايد به فهرست بالا اضافه كنيد و براي تغيير همه يا قسمتي از اين عوامل ياد شده تصميم قاطعانه بگيريد. اين موارد را در دفتر حسابرسي تغديه روزانه خود بنويسيد. در ضمن، صفحه جديدي تحت عنوان تغيير شيوه زندگي و روش تغديه در نظر بگيريد. از به كارگيري جملات كم خواهم خورد! يا زياد حركت خواهم كرد! خودداري كنيد. زيرا مفهوم كم يا زياد، بد يا خوب، كافي يا ناكافي براي همه افراد يكسان نيست و مي‌توان مقاديري از صفر تا بي نهايت را به جاي اين واژه‌هاي كيفي در آن جمله ها قرار داد. بنابراين براي عينيت بخشيدن به تصميم‌هاي قابل اجرا 2 ستون براي درج تغييرات خود ترسيم كرده و آن ها را به نام‌هاي تغييرات كوچك و بزرگ نامگذاري كنيد. براي مثال در ستون تغييرات كوچك مي‌توانيد اين موارد را نوشته و اجرا كنيد.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
07:58 - 1392/06/18
خوب بود ولی استرس هم باعث پرخوری میشود
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج