۴۷۸۵۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: مارسیال با سختکوشی به ترکیب اصلی رسید

سرمربی منچستریونایتد از درخشش آنتونی مارسیال برابر واتفورد تمجید کرد و عنوان کرد او با سختکوشی به ترکیب اصلی

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با دو گل واتفورد از پیش‌رو بردارد. آنتونی مارسیال در این دیدار ستاره یونایتد بود که موفق شد یک گل و یک پاس گل از خود ثبت کند.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش برابر واتفورد با تمجید از عملکرد مارسیال گفت‌: او با سختکوشی توانست به ترکیب اصلی برسد. به همین خاطر برای او خیلی خوشحالم. مارسیال نیاز به این داشت که شانس بازی کردن به او بدهم. او در دو هفته‌ گذشته بسیار سخت تمرین کرد و سزاوار این بود که شانس بازی کردن را داشته باشد. او را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار دادم و نمایشی داشت که انتظارش را داشتم.

سرمربی پرتغالی یونایتد ادامه‌ داد: باید حتما بازی را به برد به پایان می‌رساندیم. خوشحالم که رکورد شانزده بازی بدون شکست در لیگ را از خود بر جای گذاشتیم ولی در این برهه چند مساوی خانگی داشتیم که به هیچ وجه از آن‌ها راضی نیستم. بهتر بود شانزده برد پیاپی را کسب می‌کردیم. تیمی نیستیم که بتوانیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم. به همین خاطر برای ما خیلی مهم است که گل نخوریم و کلین شیت داشته باشیم. این همان چیزی بود که برابر واتفورد به آن دست یافتیم و در بازی قبل برابر لسترسیتی هم آن را کسب کرده بودیم.

آقای خاص ادامه‌ داد: در نیمه اول عالی بازی کردیم. ریتم تیم سریع و رو به جلو بود. چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. هواداران حمایت بی‌نظیری از ما داشتند. یادم می‌آید روزی که هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفتم، می‌گفتند باید یونایتد تغییر سبک بدهد و فوتبال هجومی بازی کند. من هم در آن زمان موافق بودم و در حال‌ حاضر می‌بینید که چطور فوتبال بازی می‌کنیم.

مورینیو درباره اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود نیز گفت: چلسی فوتبال بسیار دفاعی بازی می‌کند و روی ضدحملات و ضربات شروع مجدد به گل می‌رسد و در این شرایط تیمی که خیلی خوب دفاع کند، قهرمان می شود.

منچستریونایتد اکنون خودش را باید آماده کند که در ۶ روز، سه مسابقه برگزار کند. آنها پنجشنبه در خانه میزبان سنت اتین فرانسه هستند. در ادامه باید روز یکشنبه با بلکبرن در جام حذفی دیدار کند و سپس روز چهارشنبه در دیدار برگشت لیگ اروپا مهمان سنت اتین خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج