۴۷۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرما و باران کشور را فرا می گیرد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از اواخر امروز به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس طی روز شنبه و یکشنبه آسمان برخی از نواحی کشور بارانی می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از اواخر امروز به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس طی روز شنبه و یکشنبه آسمان برخی از نواحی کشور بارانی می‌شود.

عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که یک سامانه بارشی از اواخر امروز از غرب وارد کشور می‌شود و طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق مختلف کشور فعال خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود فردا در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان،‌همدان،‌چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌و بویراحمد، غرب اصفهان، شرق خوزستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، اردبیل، گیلان و مازندران شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد باشیم.

وی ادامه داد: این وضعیت طی فردا و روز یکشنبه برای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

امیدوار شهریاری ادامه داد: طی روز یکشنبه در استان‌های لرستان، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، گلستان،‌خراسان شمالی، رضوی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، قم و شمال یزد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌بینی می‌شود به سبب ورود سامانه جدید بارشی دمای هوا در استان‌های مزبور کاهش یابد.

وی یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از اواخر وقت امروز با ورود سامانه جدید بارشی به کشور در غرب و جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش شروع می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان داشت: این سامانه روز دوشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

امیدوار شهری خاطرنشان کرد: وضعیت هوای تهران طی امروز کمی ابری در اواخر وقت نیمه ابری و بارش پراکنده گاهی وزش باد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج