۴۷۹۰۳۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پست اینستاگرامی یادگار امام درباره دربی ۸۴

سید حسن خمینی در اینستاگرام خود به بازی امروز استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مدت‌ها بود که نتوانسته بودم یک بازى کامل از دو تیم پر طرفدار کشورمان یعنى استقلال و پرسپولیس ببینم. اما امروز عصر با بچه‌ها نشستیم و بازى را دیدیم و به یاد روزهاى نوجوانى افتادم.

خبرگزاری ایلنا: سید حسن خمینی در اینستاگرام خود به بازی امروز استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مدت‌ها بود که نتوانسته بودم یک بازى کامل از دو تیم پر طرفدار کشورمان یعنى استقلال و پرسپولیس ببینم. اما امروز عصر با بچه‌ها نشستیم و بازى را دیدیم و به یاد روزهاى نوجوانى افتادم.

سیدحسن خمینی با اشاره به دربی امروز استقلال و پرسپولیس نوشت:

مدت‌ها بود که نتوانسته بودم یک بازى کامل از دو تیم پر طرفدار کشورمان یعنى استقلال و پرسپولیس ببینم. اما امروز عصر با بچه‌ها نشستیم و بازى را دیدیم و به یاد روزهاى نوجوانى افتادم. در دهه شصت، جمعه‌ها استقلال در ورزشگاه شهید شیرودى بازى مى‌کرد و پرسپولیس _ که مقطعى هم نامش تنها روى کاغذ پیروزى شد_ در ورزشگاه آزادى. با دوستان و بعضى از فامیل به طور مرتب به استادیوم مى رفتیم. آن سالها تنها سرگرمى ما همین بازى ها بود که نامش جام باشگاه‌هاى تهران بود و تنها تیم‌هاى تهرانى در آن حاضر بودند ، رفت و برگشت هم نداشت. یک جام بین استانى هم چند سالى با نام جام قدس برگزار مى‌شد که براى تهرانى‌ها جذابیتى نداشت. فوتبال کشور هم خلاصه مى‌شد در همین دو تیم که به صورت غیرحرفه‌اى و بدون پرداخت‌هاى کلان بسته مى‌شدند. تیم ملى هم غیر از یکى دو نفر ، از بازیکنان این دو تیم تشکیل مى‌یافت. نکته دیگر هم آن بود که معمولاً بازى این دو تیم مساوى تمام مى‌شد و بر خلاف نیمه اول بازى امروز، آن سال‌ها ، بازى‌هاى این دو تیم زیبا نبود. راستى یادش به خیر ؛ فکر مى‌کنم بیش از عدد انگشتان دو دست بازى‌هاى این دو تیم را در استادیوم آزادى، از نزدیک شاهد بودم. اکثر آنها هم در طبقه دوم بود. روزگار خوش نوجوانى و جوان‌تر بودن. بردها و باخت‌ها. غم‌ها و شادى‌ها. یک رنگ شدن‌ها و کُرى خواندن‌هاى قبل و بعد بازى، در مدرسه و مسجد و محله. خرید مجله‌هاى هفتگى و تعقیب اخبار ورزشى. در مجموع یادش به خیر. قدر روزهاى نوجوانى و تازه جوانى را بیشتر بدانید.
پست اینستاگرامی یادگار امام درباره دربی 84
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این داره میره تو نخ جوانان برای لایک جمع کردن !

    • بدون نام

      این دیگه واقعا دستش خالیه.

    • شش قلب قرمز

      احتمالاً ایشون از طرفداران کیسه هستند که بعد ۵ سال امشب میگن لیگ ایرانو تماشا میکنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج