جاباما
۴۷۹۰۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی بورنموث - منچسترسیتی

در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب بورنموث در خانه خود پذیرای منچسترسیتی است.

وبسایت نود: در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب بورنموث در خانه خود پذیرای منچسترسیتی است. سیتیزن ها که اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند با کسب پیروزی در این مسابقه می توانند تا رده دوم صعود کنند. اما بورنموث هر نتیجه ای در بازی دوشنبه شب کسب کند از جایگاه چهاردهم تکان نمی خورد.

شرایط دو تیم متفاوت است. منچسترسیتی در شش بازی اخیرش ۴ برد را کسب کرده و فقط یک تساوی و یک باخت در شش بازی اخیر این تیم رقم خورده است. تساوی مقابل تاتنهام و شکست سنگین مفابل اورنون. در آن سمت وضعیت بورنموث برعکس است. تیم ادی هو در شش بازی اخیرش نه تنها بردی را کسب نکرده بلکه ۴ شکست را هم تجربه کرده است. در این شش بازی آن ها دو تساوی مقابل واتفورد و آرسنال به دست آورده اند. هفته قبل آن ها شکست سنگینی را مقابل اورتون متحمل شده اند. باخت ۶-۳ در گودیسون پارک.

بازی رفت دو تیم در این فصل، با پیروزی ۴-۰ منچسترسیتی به پایان رسید. اما سیتیزن ها آمار خیلی خوبی در مقابل بورنموث دارند، دو تیم در مجموع تاکنون سه بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که هر سه بازی با پیروزی پر گل آبی های شهر منچستر پایان یافته است. سیتی در این ۳ بازی، ۱۳ گل زده و فقط یک گل خورده است. دو پیروزی ۴-۰ و یک پیروزی ۵-۱ حاصل تلاش سیتی در این سه بازی بوده است. بازی دو تیم در فصل قبل لیگ برتر در ورزشگاه بورنموث با پیروزی ۴-۰ منچسترسیتی به پایان رسید.

پیش بازی بورنموث - منچسترسیتی

بورنموث با مشکل مصدومیت در خط دفاع مواجه شده است. دنیلز این بازی را از دست می دهد و شرایط اسمیت و فرانسیس هم مشخص نیست. فدریچی و ویلسون نیز دیگر غایبین بورنموث در این مسابقه هستند. اما سیتی به جز گوندوغان، مصدوم و یا محرومی برای این بازی ندارد و تیم پپ با تمام قوا به مصاف بورنموث می رود.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی بورنموث - منچسترسیتی

آمار و اطلاعات بازی

منچسترسیتی هرگز در بازی های لیگ به بورنموث نباخته است. هفت برد و دو تساوی برای سیتی.

بورنموث در سه بازی قبلی اش در لیگ مقابل منچسترسیتی، ۴ گل یا بیشتر دریافت کرده است.

بورنموث هر سه بازی آخرش را در لیگ برتر در روز دوشنبه باخته است. آمار سیتی در سیزده مسابقه لیگ برتری در روز دوشنبه، ۱۰ برد و ۳ باخت است.

رحیم استرلینگ آمار خیلی خوبی مقابل بورنموث دارد. او در پیروزی ۵-۱ سیتی در اکتبر ۲۰۱۵، اولین هتریک خود را در لیگ برتر به ثبت رساند. استرلینگ در دو بازی لیگ برتری مقابل بورنموث، موفق به زدن ۴ گل شده است.

ژسوس در دو بازی ابتدایی ای که با پیراهن منچسترسیتی از آغاز مسابقه به میدان رفته موفق به گلزنی شده است. تنها آدبایور و دی بروین با زدن سه گل در سه شروع آغازین شان در لیگ برتر، بهتر از او کار کرده اند و حالا ژسوس این فرصت را دارد تا به این دو نفر برسد.

ژسوس در ۱۸۸ دقیقه حضورش در لیگ برتر، سه گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است.

بورنموث در سال ۲۰۱۷ میلادی، بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر گل خورده است. ۱۶ گل.

منچسترسیتی با دریافت ۴ کارت قرمز در این فصل، بدترین آمار انضباطی را دارد. البته هر ۴ کارت قرمز سیتی در خانه اتفاق افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج