۴۷۹۱۳۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کویت: شرایط در مرز عراق عادی است

قائم مقام وزیر کشور با اعلام این که شرایط در نقطه مرزی با عراق به حالت عادی بازگشته است از ادامه نظارت بر تحولات امنیتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر کشور با اعلام این که شرایط در نقطه مرزی با عراق به حالت عادی بازگشته است از ادامه نظارت بر تحولات امنیتی خبر داد.

سلیمان الفهد یکشنبه شب در کنفرانس خبری تاکید کرد : شرایط در مرز با عراق روال طبیعی دارد و عملیات ورود و خروج کالا نیز انجام می شود .

وی افزود : تحولات سیاسی که در کشورهای همجوار رخ می دهد ارتباطی به کویت ندارد و نیروهای امنیتی بر شرایط در مرز با عراق نظارت دارند .

پیش از این و به دنبال بروز اختلافاتی میان کویت و عراق بر سر پرونده خورعبدالله، تحصن و تظاهراتی از سوی مردم عراق در نقطه مرزی با کویت برپا شده بود و این موضوع موجب شد که وزارت کشور کویت نیروهای ویژه را به مرز عراق اعزام کند اما پس از مذاکرات روسای پارلمان های دو کشور شرایط به حالت عادی بازگشت.

همزمان با خروج نیروهای امنیتی ویژه کویتی از نقطه صفر مرزی با عراق، تعدادی دیگر از نیروها برای حفظ امنیت و کمک به نیروهای مرزبانی در موقعیت خود باقی ماندند و رفت و آمد مسافران و همچنین تردد کانتینرهای تجاری از مرز دو کشور به صورت طبیعی انجام می شود.

پیش از این نیز روسای مجالس کویت و عراق در مذاکراتی مشترک که در قاهره برگزار شد، بر پایان دادن به این مناقشه موافقت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج