جاباما
۴۷۹۲۷۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تسلا خود را برای تولید انبوه مدل ۳ آماده می‌کند

تسلا اعلام کرده که به زودی تولید انبوه خودروی جدید خود را به نام «مدل ۳» آغاز می‌کند. تسلا مدل ۳ برخلاف مدل‌های پیشین، قیمت به نسبت ارزانی دارد و مردم عادی خیلی آسان‌تر می‌توانند آن را بخرند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: تسلا اعلام کرده که به زودی تولید انبوه خودروی جدید خود را به نام «مدل ۳» آغاز می‌کند. تسلا مدل ۳ برخلاف مدل‌های پیشین، قیمت به نسبت ارزانی دارد و مردم عادی خیلی آسان‌تر می‌توانند آن را بخرند.
تسلا خود را برای تولید انبوه مدل 3 آماده می‌کند
طبق گزارش سایت The Verge شروع تولید انبوه این خودرو تا پیش از پایان سال میلادی جدید قطعی است. این خودروساز آمریکایی که فقط خودروهای برقی می‌سازد، برای اینکه بتواند تمام امکانات کارخانه‌های خود را برای تولید مدل ۳ بسیج کند، به طور موقت تولید مدل‌های S و X را متوقف می‌کند.

مدل ۳ یک خودروی تمام برقی سدان است که اولین بار ماه مارس سال ۲۰۱۶ رونمایی شد. هدف از ساخت آن، خودرویی برقی و ارزان‌قیمت با توانایی‌های زیاد بود. نسخه‌ی پایه‌ی مدل ۳ حدود ۳۵ هزار دلار قیمت دارد و طی یک هفته پس از معرفی، ۳۲۵ هزار سفارش خرید برای آن ثبت شد. طبق ادعای سایت تسلا، این خودرو در هر بار شارژ می‌تواند حدود ۳۴۴ کیلومتر طی کند و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر آن هم کمتر از ۶ ثانیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج