۴۷۹۳۸۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

برنامه جدید «پالیز» اعلام شد

تماشاخانه «پالیز» طی روزهای آینده با اجرای سه اثر نمایشی جدید که نوید محمدزاده بازیگر دو عنوان آن است میزبان علاقه مندان خواهد بود.

خبرگزاری مهر: تماشاخانه «پالیز» طی روزهای آینده با اجرای سه اثر نمایشی جدید که نوید محمدزاده بازیگر دو عنوان آن است میزبان علاقه مندان خواهد بود.
برنامه جدید «پالیز» اعلام شد

پس از اتمام نمایش‌های «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر و «نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی، تماشاخانه پالیز در نیمه دوم زمستان سال جاری میزبان نمایش های تازه ای خواهد بود.

نمایش های «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا و «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیر علی نبویان عنوان نمایش های تازه ای است که تا پایان سال ۹۵ در این تماشاخانه روی صحنه می روند.

نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیر علی نبویان از تاریخ ۲۶ بهمن در تالار شماره ۱ تماشاخانه پالیز در کنار نمایش «حرفه ای» روی صحنه می‌رود. مسعود کرامتی، هدایت هاشمی، فرزین محدث، سپند امیر سلیمانی بازیگران اصلی این اثر نمایشی هستند. این در حالی است که نمایش «حرفه ای» به کارگردانی رضا کیانیان که از تاریخ ۱۷ بهمن اجرای خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده تا پایان اسفندماه روی صحنه خواهد بود.

در تالار شماره ۲ تماشاخانه نیز دو اثر نمایشی جدید روی صحنه می روند. نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی از تاریخ ۲۴ بهمن اجرای خود را آغاز کرده است. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی آدم در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند. این اثر نمایشی هر روز ساعت ۲۰ در تماشاخانه پالیز اجرا خواهد شد.

نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا هم پیش از این در خانه نمایش اداره تئاتر و تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است و برای چهارمین بار و پس از اجراهای موفق در سال های گذشته از تاریح ۲۷ بهمن، هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت. نوید محمد زاده، پوریا رحیمی سام و میثم نوروزی بازیگران این نمایش هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پالیزی منفی

      من به دوستان و علاقه مندان بخ تاتر پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان هزینه تون رو صرف خرید بلیط این تماشاخانه!! یا بهتره بگم سوله آهنی نکنید. بی کیفیت ترین جایی بود که تا حالا دیدم. یعنی انباری رو در نظر بگیرین که در آن صندلی های به هم چسبیده سینماهای قدیمی و مصرف شده را کنار هم گذاشته اند طوری که به هیچ عنوان جای پا ندارید و باید مثل چوب خشک بشینید. در ثانی کیفیت ایمنی صفر. البته از یک گاراژ بیشتر از این انتظار نمی رود. برخورد بسیار بده کارمنئان و از همه بدتر افرادی که با دشک روی زمین می نشینند. اگر حادثه ای اتفاق بیفتد همه زیر دست و پا له می شوند. ما خودمان مقصر هستیم که اجازه میدهیم اینطور با بی احترامی برخورد شود.
      امیدوارم هزینه تون رو حروم این جای بی کیفیت نکنید و قبلش تحقیق کنید.
      من آخرین بار دو هفته پیش اونجا بودم برای نمایش ماتیروشکا پارسا پیروزفر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج