۴۷۹۳۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جنگ در هیات رئیسه فدراسیون بالا گرفت

آیت اللهی می گوید عزیزی خادم نمی تواند کی روش را برکنار کند اما عزیزی خادم که به تازگی سرپرست سازمان تیم های ملی شده می گوید هیچگاه حرفی از برکناری کی روش نزده است

جنگ در هیات رئیسه فدراسیون بالا گرفت

تماشا: آیت اللهی می گوید عزیزی خادم نمی تواند کی روش را برکنار کند اما عزیزی خادم که به تازگی سرپرست سازمان تیم های ملی شده می گوید هیچگاه حرفی از برکناری کی روش نزده است

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرگزاری ها اختلافشان را علنی کرده اند. هادی آیت اللهی گفته که عزیزی خادم حق برکناری کی روش را ندارد و عزیزی خادم گفته اصلا صحبتی در مورد برکناری سرمربی تیم ملی نکرده.

«شکست به قطر سبب برکناری کی روش می شود» این شایعه زمینه اصلی درگیری اعضای هیئت رئیسه با یکدیگر است.

چند روز پیش هادی آیت اللهی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا با تکذیب این شایعه گفته: «اگر قرار بود تغییری در سرمربیگری تیم ملی انجام شود 6 ماه قبل باید این کار را انجام می دادیم نه الان که تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد.» او البته اضافه کرده که عزیزی خادم عضو دیگر هیئت رئیسه اجازه برکنار کردن کی روش را ندارد.

عزیزی خادم به تازگی به عنوان سرپرست سازمان تیم های ملی انتخاب شده و این تصور وجود دارد که می خواهد کی روش را برکنار کند. او اما در مصاحبه با فارس همه چیز را تکذیب کرده: «با توجه به صحبت های برخی از افراد که از زبان من در رسانه ها مطرح می شود اعلام می کنم که این صحبت ها هیچ فایده ای برای فوتبال ندارد. بنده چنین مصاحبه ای نداشته ام.»

او البته صحبت های هادی آیت اللهی را جهت دار توصیف می کند هرچند نامی از او به میان نمی آورد: «نمی دانم قبلا کار به چه نحوی بوده که برخی از دوستان اینگونه صحبت می کنند. اکنون بحث ملی است و نباید بر اساس منافع فردی حرف زد، بعضی رفتارهای آماتور و نخ نما شده نتیجه اش فقط پوچی است و حاصلی ندارد.»

به غیر از آیت اللهی، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون هم علیه شایعه منتسب به عزیزی خادم موضع گیری کرده است: «من نمی دانم این چه شایعاتی است که به راه می اندازند. ما در مقطع حساسی هستیم و این قبیل اخبار به هیچ وجه نمی تواند کمکی به تیم ملی انجام دهد. بنده هم به عنوان دبیر فدراسیون اعلام می کنم این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.»

این موضع گیری ها به نظر اتفاقی نیست و از اختلاف نظرها در فدراسیون فوتبال نشأت می گیرد. دبیرکل فدراسیون هرچند عضو هیئت رئیسه نیست اما به نظر می رسد در دسته بندی ها با آیت اللهی موفق تر است.

از سویی دیگر گفته می شود علی کفاشیان مانند سابق به دبیرکلش اعتماد ندارد و شنیده می شود اختیارات بیشتر داده شده به عزیزی خادم برای محدود کردن نبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      منتظر کودتای خزنده در تیم ملی باشید.یه عده کیروش رو کله پا میکنن تا قلعه نوعی سرمربی تیم ملی بشه.

    • تراختور

      منتظر کودتای خزنده در تیم ملی باشید.یه عده کیروش رو کله پا میکنن تا قلعه نوعی سرمربی تیم ملی بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج