۴۷۹۴۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ ناگفته هاي شینزو آبه از بازي گلف ۴۰ سال قبلش با ترامپ!

پول حاصل از فروش آخرين بشكه از آخرين چاه نفت كشورهاي حوزه خليج فارس هم به آمريكايي‌ها پرداخت شد تا صرف فشار بر ايران شود! از ده‌ها سال قبل، شيوخ عرب مجبور بودند، سيبيل آمريكايي‌ها را مرتب چرب كنند تا به اصطلاح، به ايران فشار وارد كنند.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

پول حاصل از فروش آخرين بشكه از آخرين چاه نفت كشورهاي حوزه خليج فارس هم به آمريكايي‌ها پرداخت شد تا صرف فشار بر ايران شود! از ده‌ها سال قبل، شيوخ عرب مجبور بودند، سيبيل آمريكايي‌ها را مرتب چرب كنند تا به اصطلاح، به ايران فشار وارد كنند.

وزير نفت يكي از اين كشورها در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كرد: «از امروز و با تمام شدن نفت، عنوان وزارتخانه بنده از وزارت نفت، به وزارت فرشِ زيرِ پا، تغيير پيدا مي‌كند... زيرا ما حتي حاضريم فرش زير پايمان را هم بفروشيم و بدهيم آمريكايي‌ها تا به ايراني‌ها فشار بياورند.»

نامبرده در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد: «حالا اين همه سال پول دادين براي فشار به ايران، چه اتفاقي رخ داد؟» گفت: «راستش من هم چند روز پيش كه رفته بودم كاخ سفيد، همين سوال را از رييس جمهور آمريكا پرسيدم و ايشان در پاسخ گفت: كارت رو بكش تو دستگاه پوزِ رويِ ميزم بينيم بابا!»

مسئول سانسور كارتون‌هاي تلويزيون در دهه 70 شمسي، اعتراف كرد شخصيتي كه ده‌ها سال قبل در كارتون فوتباليست‌ها به عنوان عموي سوباسا به ميليون‌ها كودك زودباور معرفي شده بوده عموي سوباسا نبوده. اين مقام مسئول، در حضور خبرنگاران، از بچه‌هاي آن سال‌ها كه الان براي خودشان مردان و زنان مسني هستند، عذرخواهي كرد.

نامبرده در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد: «پس اون آقاهه كي بود؟» كمي پس كله‌اش را خاراند و گفت: «دايي سوباسا بود... چون همون طور که همه می‌دونن، بچه‌ها با دایی‌شون راحت‌تر اخت میشن تا با عموشون!» وقتي خبرنگاران با شنيدن اين توضيحات، گفتند: «باز هم كه ما رو گرفتي شما!» و در حال ترك نشست خبري بودند، اين مقام مسئول سعي كرد آن‌ها را وادار به ماندن و شنيدن توضيحاتش كند و مرتب مي‌گفت: «صبر كنين... مي‌خوام عكس واقعي خانوم لورا، تو كارتون سرندي پيتي رو نشون‌تون بدم... با دست‌هاي خودم از سطل نگاتيوهاي قيچي شده درش آوردم! حالا اون هيچي... يعني هيشكي نمي‌خواد عكس‌هاي نامزدي اي‌كيوسان و سايوجان رو ببينه؟ عكس پيكسل بالاي مامان هاچ هم هست‌ها!»

نخست وزير سابق ژاپن، از ناگفته‌هاي بازي گلفي كه 40 سال قبل با ترامپ انجام داده بود، سخن گفت. شینزو آبه، در ميان خبرنگاراني كه در خانه سالمندانِ محل زندگي‌اش، حاضر شده بودند، گفت: «ترامپ در اواسط بازي وقتي فهميد احتمال ورود توپ من به سوراخ، بيشتر است تا احتمال ورود توپ خودش، دستور داد دور سوراخ گلف موجود در زمين بازي، ديوار كشيدند!» شینزو آبه در ادامه گفت: «او در طول بازي مرتب توپش را داخل جنگل كنار زمين گلف سوت مي‌كرد و از من مي‌خواست بروم آن را پيدا كنم، اما من كه سرد و گرم روزگار را چشيده بودم، همسرم را هم با خودم براي جست‌وجوي توپ، داخل جنگل مي‌بردم!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج