۴۷۹۴۷۵
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

قیمت نجومی تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های QLED سامسونگ با کیفیت نمایش ۴K قرار است به زودی به بازار راه پیدا کنند و این در حالی است که قیمت این سری تلویزیون ها به سوژه اصلی وب سایت های خبری تبدیل شده است.

وب سایت کلیک: تلویزیون های QLED سامسونگ با کیفیت نمایش ۴K قرار است به زودی به بازار راه پیدا کنند و این در حالی است که قیمت این سری تلویزیون ها به سوژه اصلی وب سایت های خبری تبدیل شده است.
قیمت نجومی تلویزیون های QLED سامسونگ

در اوایل ماه گذشته سامسونگ مجموعه تلویزیونی QLED جدید خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ برای نمایش به عموم مردم قرار داد. سامسونگ با معرفی این سری از تلویزیون ها که شامل سه مدل است، گفت که می توان آن را به نوعی طلوعی درخشان در دوره جدید سرگرمی های خانگی با تلویزیون های QLED دانست، اما با این حال مهم ترین و شاید چالش برانگیز ترین موضوع برای بازدیدکنندگان و کاربران، سوال راجع به قیمت این سری تلویزیون ها بود! این شرکت در حال حاضر جزئیات قیمت تلویزیون های QLED سری جدید خود را منتشر کرده است که با نگاهی سطحی می توان گفت واقعا ارزان نیستند و شاید تنها تعداد کاربران معدودی به راحتی از پس پرداخت این قیمت ها بربیایند.

قیمت شروع این سری تلویزیون ها؛ ۲۵۰۰ دلار!

همان طور که ذکر شد، سامسونگ از مجموعه جدید تلویزیونی QLED خود در CES رونمایی کرد و ضمنا وعده ارائه کیفیت تصویر بهتر و تولید رنگ بهبود یافته با روشنایی بسیار مناسب و بالا را، صرف نظر از عرض زیاد زاویه دید، به کاربران و علاقه مندان داده است. سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ به منظور رقابت با تلویزیون های سونی و ال جی طراحی شده اند.
در نمایشگاه، LG ادعا کرد که Nano Cell Color این شرکت بدون شک از فناوری رقیب خود یعنی سامسونگ با نام Quantom Dot بهتر عمل می کند. البته شنیدن این گونه ادعاها و اظهار نظر ها به هیچ وجه دور از انتظار نیست و شاید بتوان گفت حتی صفحات بسیار زیاد در اینترنت اعم از انجمن ها به این جنجال و رقابت دامن می زنند که در نوع خود اجتناب ناپذیر هستند.

سامسونگ در پاسخ به این ادعای جالب ال جی گفت: امروز، تلویزیون های QLED سامسونگ عالی ترین کیفیت تصویر را با روشنایی خارق العاده و عمیق ترین سطوح سیاه و سفید ارائه می کند و از همه مهم تر، به لطف فناوری جدید نقطه کوانتومی یا Quantom Dot، رنگ های به شدت غنی و خالص و بدون نقص توسط این تلویزیون ها برای کاربران به ارمغان آورده می شود.
قیمت نجومی تلویزیون های QLED سامسونگ

در واقع، رقابت میان سامسونگ و ال جی از گذشته تا به حال داغ و جنجال برانگیز بوده است و کاربران همیشه در هنگام انتخاب و خرید محصولات در دو راهی ال جی و سامسونگ به دام افتاده اند. گاهی حتی به سراغ مدل های دیگر رفته اند تا کابوس مقایسه این دو مدل و ترس از انتخاب اشتباه سراغ آن ها نیاید!

بدین صورت، سامسونگ را می توان اولین واردکننده آخرین مدل از تلویزیون ها با فناوری نوین به بازار معرفی کرد. اما این در حالی است که هنوز گمانه زنی ها راجع به تلویزیون های سامسونگ ادامه دارد و منتظر هستیم تا نمایش این شرکت را نیز در این راستا مشاهده کنیم؛ آن چنان که مطمئنیم رقابت شدیدی میان این دو شرکت وجود دارد و قرار است تا مدل های رونمایی شده خود در نمایشگاه CES را به بازار عرضه کند.

سری جدید تلویزیون های سامسونگ قرار است در سه مدل به بازار عرضه شوند که از این قرار هستند: پرچمدار های Q۹،Q۸ و Q۷. این سری با قیمت اولیه ۲٫۴۹۹٫۹۹ دلار شروع می شود و در نهایت به قیمت بسیار بالای ۶۰۰۰ دلار می رسد! با یک مقایسه سرانگشتی به این نتیجه می رسیم که قیمت اولیه این سری از قیمت اولیه سری OLED ال جی سال پیش ۵۰۰ دلار بیشتر است که قاعدتا طبیعی به نظر می رسد؛ البته فراموش نکنیم که خبرها حاکی از این هستند که ال جی نیز امسال سری جدید تلویزیون های خود را با قیمت اولیه ۲۵۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

جزئیات تلویزیون های جدید سامسونگ را با قیمت آن ها در زیر مشاهده می فرمایید:
  • QN55Q7F با اندازه ۷۵ اینچ با پنل مسطح و با قیمت ۵٫۹۹۹٫۹۹ دلار
  • QN55Q8C با اندازه ۵۵ اینچ با پنل منحنی با کیفیت ۴K و با قیمت ۳٫۴۹۹٫۹۹ دلار
  • QN65Q8C با اندازه ۶۵ اینچ با پنل منحنی با کیفیت ۴K و با قیمت ۴٫۴۹۹٫۹۹ دلار
این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر قیمت پرچمدار Q9 منتشر نشده است. اما علاقه مندان توجه داشته باشند که آمازون، سامسونگ و Best Buy هر سه پیش فروش تلویزیون های جدید سامسونگ را آغاز کرده اند و ارسال و فروش بعضی از مدل ها در اواخر فوریه و مارس شروع می شود.

نظر شما چیست؟ آیا می توان گفت فناوری Quantom Dot سامسونگ کاربران و علاقه مندان به این حوزه را تحت تاثیر قرار داده است؟ خود شما چطور؟ آیا در مقایسه با مدل های OLED سال پیش تفاوت قابل توجهی دارند؟ این در حالی است که مشاهده می شود برخی کاربران آن چنان از اقدامات جدید سامسونگ و تدابیر لحاظ شده در تلویزیون ها رضایت کافی ندارند و باید دید با عرضه کامل توسط سامسونگ، نظرات نهایی کاربران به چه صورت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یارانه بگیر

      بایارانه ی این ماهم یکیشومیخرم....
      فقط فلش خورهست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج