۴۷۹۵۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بتمن لوگویی برنده باکس آفیس شد

«فیلم بتمن لگویی» در تعطیلات آخر هفته با فروش ۵۵.۶ میلیون دلار در راس باکس‌افیس آمریکا جای گرفت.

خبرگزاری مهر: «فیلم بتمن لگویی» در تعطیلات آخر هفته با فروش ۵۵.۶ میلیون دلار در راس باکس‌افیس آمریکا جای گرفت.
بتمن لوگویی برنده باکس آفیس شد

به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر با ساخت «فیلم بتمن لگویی» که با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده موفق شد تا مخاطبان زیادی را در نخستین آخر هفته اکرانش به سینماها بکشاند. در این فیلم بتمن برابر ژوکر و در نبردی در گاتهام سیتی تصویر شده است. ویل آرنت، زاک گالیفیانکیس و رالف فاینس صداپیشگان این فیلم هستند. این فیلم در دنیای فیلم «لگو مووی» محصول ۲۰۱۴ می‌گذرد که ۴۶۹.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. «فیلم نینجاگو لگویی» نیز در همین فضای داستانی در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

در همین حال اکران «پنجاه طیف تیره‌تر» که ادامه‌ای بر فیلم پرفروش «پنجاه طیف گری» بود نتوانست در اولین هفته اکرانش موفقیت آن فیلم با فروش ۸۵.۲ میلیون دلار را تکرار کند و با فروش ۴۶.۸ میلیون دلار فیلم دوم باکس آفیس شد.

«جان ویک: فصل ۲» که ادامه‌ای بر فیلم «جان ویک» سال ۲۰۱۴ با بازی کیانو ریوز است فروشی ۳۰ میلیون دلاری را ثبت کرد. این رقم دو برابر بیش از فروش فیلم نخست است. این فیلم موفقیت زیادی را مدیون جلب تماشاگران زن است که همراه تماشاگران مرد که مشتری چنین فیلم‌های اکشنی هستند، به تماشای آن نشستند.

«شکاف» فیلم ترسناکی که هفته پیش صدرنشین بود در چهارمین هفته نمایشش ۹.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا آمار فروشش را به ۱۲.۲ میلیون دلار برساند و در مکان چهارم پرفروش‌ها جای بگیرد.

در مکان پنجم نیز «چهره‌های پنهان» با فروش ۸ میلیون دلاری جای گرفت و مجموع فروشش را به ۱۳۱.۴ میلیون دلار رساند.

«هدف یک سگ» با مجموع فروش ۴۲.۵ میلیون در ۳ هفته ، «حلقه‌ها» با مجموع فروش ۲۱.۴ میلیون دلار در دو هفته،‌ «لالالند» با مجموع فروش ۱۲۶ میلیون دلار در ۱۰ هفته، «شیر» با فروش ۳۰.۳ میلیون در ۱۲ هفته و «فضای بین ما» با فروش ۶.۵ میلیون دلار در ۲ هفته دیگر فیلم‌های فهرست پرفروش‌ها را تشکیل داده‌اند.

«فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی هر چند در فهرست پرفروش ها جا ندارد، اما در سومین آخر هفته اکرانش در آمریکای شمالی با اکران در تنها ۶۵ سینما موفق شد تا ۲۶۱.۸ هزار دلار فروش کند و مجموع فروش خود را به ۷۲۴.۸ هزار دلار برساند. ​
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج