۴۷۹۶۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مریل استریپ جواب ترامپ را داد!

بازیگر سرشناس هالیوودی که در مراسم گلدن گلوب خیلی تاثیرگذار به سرزنش ترامپ پرداخته بود، بار دیگر ترامپ را خطاب حرف‌های خود قرار داد.

خبرگزاری مهر: بازیگر سرشناس هالیوودی که در مراسم گلدن گلوب خیلی تاثیرگذار به سرزنش ترامپ پرداخته بود، بار دیگر ترامپ را خطاب حرف‌های خود قرار داد.

به نقل از آسوشیتدپرس، مریل استریپ پس از سخنان تاثیرگذارش در مراسم گلدن گلوب با پاسخ ترامپ روبه رو شده بود که بلافصله در توییتر نوشته بود این بازیگر در هالیوود زیادی بزرگ شده است.
مریل استریپ جواب ترامپ را داد!

استریپ که شنبه شب در مراسمی شرکت کرده بود تا به جمع آوری کمک مالی برای کمپین حقوق بشری بپردازد بار دیگر ترامپ را مورد خطاب قرار داد و او را به خاطر محدود کردن حقوق انسان‌های متفاوت به باد سرزنش گرفت.

استریپ با سخنانی که بیان کرد با تشویق حضار روبه رو شد که دو دقیقه ایستاده برای او دست می‌زدند.

وی گفت: اگر فکر می‌کنید مردم دیوانه شده‌اند که فکر می‌کنند دولت به فکر اسلحه برای خودش است، صبر کنید تا آنها بیایند و سعی کنند تا شادی خودشان را از دستتان بیرون بیاورند.

وی افزود: ما به روزهای قدیمی و بد بازنمی‌گردیم به روزهای جهل و ظلم و ستم و این که مجبور شویم پنهان کنیم که چه کسی هستیم.

استریپ در حالی که اشک می‌ریخت و صدایش بر اثر بغض می لرزید گفت: ما راه رفته را مدیون افرادی هستیم که برای کسب حقوق همه آحاد جامعه پیش از آن که حق خودشان را بگیرند، جان باختند.

وی افزود: نقد رییس جمهور جدید چیزی است که باید به آن افتخار کنیم. وی افزود: اگر ما در این لحظه مخاطره‌آمیز زندگی می‌کنیم ، اگر غریزه فاجعه بار وی ما را به زمستان هسته‌ای نمی‌رساند، باید بیش از همه سپاسگزار رهبر فعلی‌‌مان باشیم. او ما را از خواب بیدار کرد تا بفهمیم چقدر آزادی شکننده است.

مریل استریپ در مراسم گلدن گلوب و در حالی که برای دریافت جایزه سیسیل ب دومیل روی صحنه رفته بود نوع رفتار ترامپ با یک خبرنگار معلول را سرزنش کرده بود و بدون نام بردن از رییس جمهوری رفتار او را زیر نقد گرفته بود و گفته بود: بی‌احترامی به معنی دعوت از بی‌‌احترامی در سطح جامعه است. او سپس در توییتر با پاسخ ترامپ روبه رو شد که گفته بود در حمایت از وی زیادی مبالغه شده و او را در هالیوود زیادی بزرگ کرده‌اند.

در پاسخ به این حرف استریپ گفت: من خیلی زیادی بزرگ شده‌ام. بیش از همه زیادی دیده شده‌ام و اکنون- همین حالا- در نسل خودم بازیگری هستم که زیادی سرزنش می‌شوم.

در این مراسم ضمن تجلیل از مریل استریپ، از ست مه‌یرز کمدین و گروه بازیگران فیلم «مهتاب» تقدیر شد.

بازیگری که امسال در میان نامزدهای اسکار جای دارد سخنان خود را با این جمله به پایان برد که همه باید حق ‌داشته باشند آن طور که می‌خواهند زندگی کنند.

او البته به یک نکته دیگر هم تاکید کرد: من فوتبال دوست دارم واین یاوآوری جمله خودش بود که در مراسم گلدن گلوب خطاب به ترامپ گفته بود: اگر نخواهید این تنوع نژادی را ببینید در آینده فقط می‌توانید روز صفحه‌های تلویزیون به تماشای فوتبال آمریکایی بنشینید.

مریل استریپ تاکنون ۲۰ بار نامزد جایزه اسکار و ۳۰ بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج