۴۷۹۶۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ پلاسکو در تاریخ بیهقی

خدا رحمت کند خواجه ابوالفضل محمد بن حسین بیهقی را که اگر امروز زنده بود برای نوشتن تاریخ بیهقی یا مجنون شده بود و یا سر به بیابان گذاشته بود. فکر کنید مرحوم بیهقی در این چند روز تلگرامش را چک می کرد که براساس آن تاریخ بیهقی را به رشته تحریر درآورد.

ماهنامه خط خطی - شهرام شهیدی: خدا رحمت کند خواجه ابوالفضل محمد بن حسین بیهقی را که اگر امروز زنده بود برای نوشتن تاریخ بیهقی یا مجنون شده بود و یا سر به بیابان گذاشته بود. فکر کنید مرحوم بیهقی در این چند روز تلگرامش را چک می کرد که براساس آن تاریخ بیهقی را به رشته تحریر درآورد:

کانال خبری خیلی فوری: به گزارش منابع موثق پاساژ، پلاسکو خیلی هم پلاسکو نبود و چیزهای دیگری هم در آن بود. مقام مسئول از مردم خواست در اشاعه شایعات کمی امساک کنند.

کانال پیسنا، ساعت ده و سه دقیقه: تاکنون، در حادثه پلاسکو، یک صد و هجده هزار نفر از آتش نشانان در آمارگیری بین واحدها مفقود شده اند که متاسفانه کمی بیشتر از کل آتش نشانان شهر تهران است.

کانال پیسنا، ساعت ده و سه دقیقه و چهل ثانیه: طبق آخرین گزارش ها، هیچ آتش نشانی در هنگام حادثه پلاسکو در محل حاضر نبوده است و بنابراین هیچ آتش نشانی هم مفقود نشده است.

کانال عمه جون اینا غیر از مامان نرگس (کانال رسمی جبهه اصول گرایی خوداصلاحانه): یکی از مفقودان از زیر آوار پیامک داده و نوشته است این بود نتیجه برجام؟ با این حساب، به نظر می رسد ادامه برجام در آزمون سختی قرار گرفته است.

کانال خبر آنی: شنیده شده که دولت درخواست کرده است مجروحان حادثه پلاسکو، برای درمان، با ایرباس تازه خریداری شده به فرنگ اعزام شوند. چون سرعت این ایرباس خیلی بالا است و اگر در جهت موافق باد حرکت کند، ظرف پنج- شش دقیقه در فرودگاه پاریس به زمین خواهدنشست. نماینده دولت، که نخواست نامش فاش شود، در ادامه گفت ما اینیم!

کانال ورزشی چهلسی: خبرنگار ما به شدت سعی کرده است به اطلاعات مهم و ذی قیمتی دسترسی پیدا کند که به کشف ماجرا خیلی کمک خواهدکرد. مهم ترین سوال ما این است که چند پرسپولیسی و چند استقلالی زیر آوار گرفتار شده اند. حدس خود را به سامانه «سی نمد» ما پیامک کنید و جایزه بگیرید.

کانال مالکیت معنوی: طبق اظهارنظر برخی مقامات، ریزش و سقوط پلاسکو شایعه رسانه هاست و هیچ ساختمانی در تهران فرو نریخته است. احتمالا دوستان منظورشان آن هتل فشلی است که در ایتالیا بهمن روی آن آوار شد.

کانال شایعات حداقلی: با اینکه برخی رسانه ها عامدانه یا غیرعمد تعداد کشته شدگان را بیش از ده نفر اعلام می کنند، اما با توجه به مشاهدات عینی خبرنگار ما، در پی این حادثه، به جمعیت ایران افزوده هم شد. چون در پی این حادثه، پنج نوزاد هم در حین فرو ریختن ساختمان به دنیا آمده اند.

کانال شایعه آنلاین: در پی سقوط ساختمان پلاسکو، زاویه دید افق در تهران دچار انحراف معیار شد و کلیه عکس هایی که می بایست با استفاده از زاویه دید افق مناسب گرفته شوند نیاز به شاسی کشی و آچارکشی خواهندداشت.

کانال تاریخ بیهقی: مسعود فراستی، در گفت و گویی، اعلام کرد فیلم مستند سقوط پلاسکو از کار درنیامده و هر کس... [به علت اینکه تعدادی از جوانان حاضر در محل حادثه به قصد امداد و کمک رسانی روی خبرنگار ما رفتند تا سلفی بگیرند، ادامه گفت و گو به بعد موکول شد.]

کانال حواس جمع: حسام نواب صفوی گفت: «کاش سفر نبودم. اگر نبودم، چنان جلوی سقوط پلاسکو را می گرفتم که بیا و ببین.»

کانال دو کلمه حرف حساب: اگر یک نفر مغازه اش را بیمه نکند، ایمن سازی اش هم نکند، بعد مغازه آتش بگیرد، شما شب عیدی به ش پول می دهید؟

هشتگ#کاش_مغازه_من_هم_در_پلاسکو_می سوخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج