۴۷۹۶۶۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار سلامی: دشمنان ایران با احتیاط صحبت کنند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند، گفت: ملت مقتدر ایران پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند، گفت: ملت مقتدر ایران پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی نشان می‌دهد.

سردار حسین در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیمارستان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر یکی از اهداف مهم سپاه ارائه خدمات به مناطق محروم و کم‌برخوردار دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های دفاعی، خدماتی و محرومیت‌زدایی دارای توانمندی بالایی است که خدمات گوناگون در این عرصه‌های ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شایستگی ارائه خدمات مطلوب در همه عرصه‌ها را دارد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌ زمینی، دریایی و هوا و فضا دارای توانمندی‌های بسیاری است و خدمات گوناگونی از جمله به مناطق مرزی و کم‌برخوردار ارائه می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را یکی از برنامه‌های مهم سپاه دانست و افزود: امروز بیمارستان ۶۴ تختخوابی قائم نیروی دریایی سپاه بوشهر افتتاح شد که این بیمارستان تا ۹۰ تخت بیمارستانی قابل افزایش است.

سردار سلامی با بیان اینکه در این بیمارستان تجهیزات و امکانات پیشرفته درمانی و تشخیصی ایجاد شده است، بیان کرد: خدمات نیروهای سپاه در بخش‌های مختلف به مردم خالصانه و از روی عشق است و در بیمارستان قائم بوشهر نیز خدمات تخصصی، تشخیصی، دارویی و درمانی به زیباترین شکل و با تکریم مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های واقعی می‌دهند، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند پاسخ تهدیدات دشمنان را مردم در عرصه‌های واقعی می‌دهد و این برای دشمنان آشکار است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عظمت و شکوه مردم در ۲۲ بهمن نمایان شد، افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود جلوه‌ای دیگر از اقتدار خود را نشان داد و این حماسه برای واکنش نسبت به تهدیدات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود.

سردار سلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دشمنان پاسخ خود را در حماسه ۲۲ بهمن از سوی ملت بزرگ ایران دریافت کردند.

وی با بیان اینکه عظمت و شکوه حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط خبرنگاران به اقصی نقاط جهان مخابره شد، افزود: دشمنان به ویژه آمریکا به اقتدار و عظمت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پی برده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با ملت سربلند، مقاوم و با اراده ایران با احترام و احتیاط صحبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزارت خارجه و سخنگوی دولت ساکت شدن و جواب تهدیدات و زیاده گویی هایش آمریکا رو نمی دن. چرا؟!؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج