۴۷۹۷۴۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خبری بد برای لینوکس!

یکی از حامیان قدیمی لینوکس، در شهر مونیخ آلمان، تصمیم به کنار گذاشتن لینوکس به خاطر ویندوز ۱۰ گرفته است. اگر همه چیز طبق طرح مونیخ پیش برود؛ سیستم عامل لینوکس از تمام سیستم های اداری، شهری و سیستمایک این شهر پاک شده و ویندوز ۱۰ جایگزین آن میشود میشود.

مجله سخت افزار: از زمانی که لینوکس راه اندازی شد و نسخه های مختلف آن در اختیار مردم و شرکت ها قرار گرفت؛ خبرهایی درباره ی کنار گذاشتن ویندوز برای لینوکس منتشر شد. ولی اکنون یکی از حامیان قدیمی لینوکس، در شهر مونیخ آلمان، تصمیم به کنار گذاشتن لینوکس به خاطر ویندوز ۱۰ گرفته است.
خبری بد برای لینوکس!
اگر همه چیز طبق طرح مونیخ پیش برود؛ سیستم عامل لینوکس از تمام سیستم های اداری، شهری و سیستمایک این شهر پاک شده و ویندوز 10 جایگزین آن میشود میشود.
لازم به ذکر است که مونیخ اولین شهری بود که با آمدن لینوکس، ویندوز را کنار گذاشت. این تصمیم جدید و کنار گذاشتن لینوکس پیامدهایی را برای لینوکس به همراه دارد. قدرت های مونیخ تصمیم گرفتند تا IT را در این شهر سازماندهی کنند؛ همچنین خواستار معماری جدیدی، مبتنی بر ویندوز هستند و تا پایان سال 2020 این پروژه را به پایان میرساند.

چه مشکلی برای لینوکس در مونیخ پیش آمد؟

سیستم عامل تمامی سیستم های کامپیوتری مونیخ، لینوکس بود. در سال 2014 پس از شهردار شدن دیتر ریتر (Dieter Reiter)؛ وی پیشنهاد تغییر سیستم عامل ها به ویندوز10 را اعلام کرد. اکنون در صورت موافقت با این پیشنهاد، این پروژه عملی میشود. در این فاصله پیشنهاد دیگری داده شد که کارمندان شهر در انتخاب سیستم عامل آزاد باشند.
خبری بد برای لینوکس!
شهردار همچنین مخالفت خود را علیه نرم افزارهای رایگان به رییس بنیاد نرم افزار های اروپا اعلام کرد و برنامه های زیادی در زمینه ی تکنولوژی دارد. این مسئله ضمن عصبانی کردن طرفداران این سیستم عامل، استفاده از نرم افزارهای رایگان و متن باز را برای ادارات و موسسات این شهر دشوار و گاها غیر ممکن خواهد کرد. آیا این طرح می توانید یک حالت آزمایشی باشد که در آینده به دیگر شهرهای آلمان نیز کشیده شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج