۴۷۹۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دعایی عجیب برای تهمت زنندگان به آیت الله

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خدا از سر تهمت‌زنندگان به هاشمی نگذرد، امیدواریم با آل‌ابوسفیان و آل‌مروان محشور شوند چون این افراد به مثابه کسانی هستند که روزی به حضرت علی (ع) و اهل بیت اهانت می‌کردند.

خبرآنلاین: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خدا از سر تهمت‌زنندگان به هاشمی نگذرد، امیدواریم با آل‌ابوسفیان و آل‌مروان محشور شوند چون این افراد به مثابه کسانی هستند که روزی به حضرت علی (ع) و اهل بیت اهانت می‌کردند.

محمد اشرفی اصفهانی که در کافه خبر خبرآنلاین حضور یافته بود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چند نسل آمدند اما هر کدام از بزرگانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند وقتی فوت یا شهید شدند هیچ کس نتوانست جای آنها را پر کند.

وی افزود: من در سخنرانی هایی که درباره ارتحال آقای هاشمی در بعضی شهرها داشتم مطرح کردم «وقتی بهشتی از میان ما رفت شعار می دادیم "آمریکا در چه فکریه ایران پر از بهشتیه" امروز ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب یک نفر مصداق ثانی بهشتی، مطهری، موسوی اردبیلی، هاشمی رفسنجانی و شهدای محراب را معرفی کنید تا او را بشناسیم، واقعیت آن است که هیچ کسی را نمی توان نام برد».

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: آقای هاشمی کسی بود که بعد از امام و رهبری می توان گفت حرف اول را می زد و امروز نیز همه او را قبول دارند حتی آنهایی که علیه اش دهن کجی می کردند و آن تهمت هایی را که در شأن خودشان بود به آقای هاشمی نسبت می دادند.

عضو هیات رسیدگی به تخلفات اداری ادامه داد: خدا از سر تهمت زنندگان به هاشمی نگذرد و امیدواریم با آل ابوسفیان و آل مروان محشور شوند چون این افراد به مثابه کسانی هستند که روزی به حضرت علی (ع) و اهل بیت اهانت می کردند.

اشرفی اصفهانی اظهار کرد: امام صادق می فرمایند بدترین نوع نفاق آنی است که در زمان حیات فردی بد او را بگویند اما بعد از مرگش تعریفش را کنند. در مجموع بگویم جای هیچ کدام از بزرگان انقلاب پر نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه تهمتی آخه، بارها مردم خودشون کارهاشو دیده بودند.

    • یاس

      چقدرایت.....ایت .ً....بسه بابا دیگه خسته شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج