جاباما
۴۷۹۸۲۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تبریک مدیرکل دفتر موسیقی به کیهان کلهر

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درپی برگزیده شدن یک آلبوم موسیقی در جایزه «گرمی» که در آن، کیهان کلهر نوازندگی کرده است، پیام تبریکی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درپی برگزیده شدن یک آلبوم موسیقی در جایزه «گرمی» که در آن، کیهان کلهر نوازندگی کرده است، پیام تبریکی را منتشر کرد.

پنجاه‌ونهمین دوره جوایز موسیقی «گرمی» در حالی برگزار شد که آلبوم «Sing Me Home» به سرپرستی «یویوما» و نوازندگی «کیهان کلهر» توانست جایزه بهترین موسیقی جهانی را از آن خود کند. این ششمین نامزدی «گرمی» برای این کمانچه‌نواز ایرانی است. آلبوم «Sing Me Home» (تا خانه برایم آواز بخوان) کار مشترک هنرمند چینی ـ آمریکایی و گروه «جاده ابریشم» است.

در متن پیام فرزاد طالبی - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد - آمده است:

هنرمند گرانمایه، جناب آقای کیهان کلهر

برگزیده شدن آلبوم «Sing Me Home» به‌عنوان بهترین آلبوم در بخش «موسیقی جهانی» جایزه «گرمی» که حاصل تلاش گروه موسیقی »جاده ابریشم» همراه با کمانچه‌نوازی همچون همیشه شگفت و تحسین‌برانگیز جنابعالی است، نشان از گوشه‌ای از ارزش‌ها و توانمندی‌های موسیقی ایرانی و فرهنگ جهانی توأمان آن است .ضمن تبریک این انتخاب شایسته، تداوم سلامتی و سربلندی شما را در صحنه‌های پیش رو آرزومندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاکیم

      تبریک و هزاران آفرین بر استاد کلهر که موسیقی ایران و ایرانی را در قله های افتخار به جهانیان عرضه می دارند. دستتان را میبوسم

    • بدون نام

      پاینده باشی کمانچه نواز سحر انگیز استاد کلهر مهربان مهربانی شما راموقعی حس کردم که برای اولین بار در سال 82خدمت شما واستاد محمد رضا شجریان بزرگ رسیدم این افتخار را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد سرت سبزودلت خرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج