جاباما
۴۷۹۸۸۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

منصوریان: حکم کمیته انضباطی بی‌رحمانه بود!

سرمربی آبی ها روی خط برنامه نود آمد و به شدت به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد.

خبرگزاری خبرآنلاین: علی منصوریان سرمربی جوان آبی ها بعد از برد ارزشمند در دربی به صورت تلفنی با عادل فردوسی پور به گفت و گو پرداخت. منصوریان گفت:«ابتدا باید در مورد گل دوم پرسپولیس بگویم به نظرم اگر سید ما باید اخراج می شد ، سید جلال هم می توانست کارت قرمز بگیرد. روی صحبت ما امشب اصلا داوری و آقای فغانی نیست. اما طبق اظهار نظر آقای مرادی بازیکن اخراج شده توسط داور، می تواند به زمین بازگردد و در خوشحالی تیم شرکت کند. به بازیکنانم گفتم هیچ کس حق ندارد برای خوشحالی به سمت نیمه شمالی استادیوم برود چون در این صورت با او برخورد جدی می کنم. ۱۰ بار فیلم حضور رحمتی را در زمین بعد از پایان بازی دیدم، او آغاز کننده هیچ تنشی نبود.»

سرمربی آبی ها ادامه داد:«به نظرم هر چه در جریان بازی اتفاق افتاد توسط داور در زمین حکم داده شد. اسم این بازی دربی است. در همه جای دنیا درگیری وجود دارد. کجای دنیا کمیته انضباطی این چنین ورود می کند؟ یکی از بهترین داور دنیا به صلاح دید خودش از کارت های خود استفاده کرد. آیا در اروپا و بعد از دربی های مهم، کمیته انضباطی 24 ساعت پس از بازی احکام بی رحمانه صادر می کند؟ اشتباه ما این است که این بازی را زیادی حساس می کنیم. قانون در مورد همه باید یکسان باشد و سخت گیری در مورد دربی بی مورد است.»

منصوریان در پایان صحبت هایش گفت:«داور مسابقه تصمیم خود را گرفته و بازیکنان خاطی را تنبیه کرده. قاطعانه می گویم نه سید جلال و نه سید مهدی نباید محروم می شدند. چرا آقای حسن زاده ۲۵ ساعت پس از پایان بازی این گونه به قضیه ورود کرد؟ قطعا همه دهه ۷۰ را به یاد دارند که چه درگیری هایی رخ می داد. کار حتی به بازداشت بازیکنان می کشید اما یکشنبه خون از دماغ کسی نیامد. رحمتی هیچ تخلفی نکرد. متاسفانه عده ای در کمیته انضباطی روی اسم رحمتی حساس هستند و سریع حکم صادر می کنند.اگر فضای فوتبال تا این اندازه برای آقای حسن زاده مهم است چرا حق و حقوق ما را از باشگاه نفت نمی گیرد؟ متاسفانه عملکرد غلط کمیته انضباطی در بحث پرداختی های بازیکنان و مربیان خارجی باعث بروز چنین فجایعی می شود که فیفا تیم های ما را از فعالیت های نقل و انتقالات محروم کند یا امتیازات را کسر کند. ما باید پاسخگوی هوادارانمان باشیم به همین دلیل به شدت به رای ناعادلانه و بی رحمانه این کمیته اعتراض می کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی خیلی نامردیه چ محرومیت سیدجلال وچ رحمتی
      استقلال بیشتر ضرر میکنه

    • بدون نام

      آخه داوری به نفع شما بود و بایستی از دقیقه ۳۰ با آخراج رابسون بازی میکردید

    • بدون نام

      خودت که داداچ بعد از دربی مصاحبه کردی گفتی که این بازی حداقل باید 5 تا اخراجی داشت
      حالا میگی بی رحمانه بود
      می دونی چی میگی یا اینکه اون موقع تو فضا بودی الان فهمیدی چی شده؟
      راستی یک کلمه جدید یاد بگیر اینقدر فضا نگو پیش کیروش برو چیز جدید یاد بگیر مثل بشکه یخ

    • بدون نام

      لنگیا نیان صحبت کنن.... رای4جلسه ایه بلال رو بخاطر تهدید کردن 1جلسه.خدا جای حق نشستع سزاشو میبینید

    • شهرام

      جناب منصوریان. درگیری رو رحمتی شروع کرد که میتوانست نکند و اجازه دهد تا تماشاگران حاضر در محل و منازل لذت کاملی از این بازی مهیج ببرند. ولی اینطور نشد و لکه سیاهی بر انتهای صفحه این بازی گذاشت. اصولا رحمتی مرد بازیهای بزرگ نیست و چوبی که امروز و بحق از رفتار غیر ورزشی اش میخورد تاوان بازی بزرگ مقابل تراکتور است که الان گریبانش را گرفت. حال که خودتان قدرت تنبیه ندارید پس به متولیان این کار اجازه برخورد بدهید و از توضیحات بیهوده پرهیز کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج