۴۷۹۹۴۳
۳۲ نظر
۵۰۱۹
۳۲ نظر
۵۰۱۹
پ

مدیر شبکه یک: «علی ضیا» جوان و خام است

آقای «فضل ا... شریعت پناهی» مدیرگروه اجتماعی شبکه یک، درباره حواشی مربوط به رفتار «علی ضیاء» گفت: اتفاق اخیر را نمی‌توان یک حاشیه دانست، بلکه آن یک اشتباه جدی است؛ من دراین مورد به تهیه کننده فرمول یک تذکر جدی داده‌ام؛ متأسفانه جوانی و خامی باعث این گونه رفتار توسط مجری می‌شود و خود آقای «علی ضیاء» هم از این حواشی آسیب دیده است.

صبح نو نوشت: «علی ضیاء» با توجه به سابقه نه چندان طولانی در اجرا، در مقاطع گوناگون رفتارهایی داشته است که با بررسی آن‌ها متوجه می‌شویم، گویا این مسائل صرفاً یک اتفاق نیست و به مرور این موضوع به رویه‌ای در رفتار این شخص تبدیل شده است؛ طرفداری از تیم‌های محبوب فوتبال یک مسأله شخصی است که اگر در محدوده زندگی خصوصی باقی بماند اتفاقی طبیعی و قابل احترام است، ولی وقتی مجری یک برنامه تلویزیونی که اجرای برنامه‌ای با مخاطب میلیونی را برعهده دارد در مقابل آنتن زنده سیما به طرفداری از یک تیم خاص بپردازد و با لحن و رفتاری نامتعارف علاوه بر زیرپا گذاشتن پرستیژ حرفه‌ای خود، به بخش زیادی از مخاطبان که طرفدار تیم مقابل هستند بی‌احترامی و دهن‌کجی می‌کند.
اخیراً در آخرین مورد، وی طی اجرای برنامه «فرمول یک» شبکه یک، هنگام اجرای برنامه و درمقابل دوربین آنتن زنده سیما، لیوان آبی را به صورت همکار خود پاشید تا مثلاً آیتمی فان و با نشاط اجرا کرده باشد.
هرچند احتمالاً فردی که در مقابل «علی ضیاء» حضور داشت، در مقابل چنین رفتارهایی آمادگی قبلی داشته و وظیفه‌اش در برنامه اجرای همین آیتم‌هاست، اما مگر مشکل کار صرفاً هتک حرمت آن شخص است؟
آیا آنتن زنده رسانه ملی، آن هم در زمان اجرای یک برنامه اجتماعی که بینندگان زیاد و از اقشار گوناگونی دارد و قرار است حرف‌های جدی و به درد بخوری بگوید، جای این چنین رفتار سخیف و غیر حرفه‌ای است؟
آیا برنامه‌سازان تلویزیون به درجه‌ای از پوچی رسانه‌ای رسیده‌اند که با چنین رفتار زشت و توهین‌آمیزی قصد سرگرم کردن مخاطب و پر کردن کنداکتور تلویزیون را دارند؟
ای کاش مدیران ارشد تلویزیون، با نگاهی جدید، حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پرستیژ رسانه ملی و حفظ احترام مخاطبان داشته باشند و با کنترل برخی رفتارهای خام، از تکرار چندباره این اشتباهات جلوگیری کنند؛ نه اینکه این جریان آنقدر بی‌اهمیت تلقی شود که باز هم در ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک، شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

تهیه کننده «فرمول یک» تذکرجدی گرفت

آقای «فضل ا... شریعت پناهی» مدیرگروه اجتماعی شبکه یک، درباره حواشی مربوط به رفتار «علی ضیاء» گفت: اتفاق اخیر را نمی‌توان یک حاشیه دانست، بلکه آن یک اشتباه جدی است؛ من دراین مورد به تهیه کننده فرمول یک تذکر جدی داده‌ام؛ متأسفانه جوانی و خامی باعث این گونه رفتار توسط مجری می‌شود و خود آقای «علی ضیاء» هم از این حواشی آسیب دیده است.
مدیرگروه اجتماعی شبکه یک درباره ویژه برنامه سال تحویل این شبکه گفت: کارهای دقیقه۹۰ باعث تولید برنامه‌های ضعیفی مثل شب یلدا می‌شود و عوامل برنامه را دراین زمینه نمی‌توان مقصر دانست. من خودم شخصاً ناراحت هستم و این احتمال وجود دارد که گروه اجتماعی، این ویژه برنامه را تولید نکند؛ امسال بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و جالب است بدانید تهیه کننده برنامه پنج سال پیش هنوز از سازمان طلب دارد. شریعت پناهی درباره نقش اسپانسر دراین برنامه‌ها افزود: ما برای استفاده از اسپانسر مشکلی نداریم ولی نباید شرایط جوری شود که آن‌ها بخواهند برای رسانه تعیین تکلیف کنند.
شخصاً انتظار دارم که از طرف معاونت سیما، ابلاغیه‌ای به شبکه‌ها ارسال شود که تمام شبکه‌های تلویزیون سقفی برای دعوت از هنرمندان داشته باشند و این گونه نباشد که ما فقط از یک بازیگر و خواننده دعوت کنیم و یک شبکه دیگر از ۱۰ هنرمند. مدیرگروه اجتماعی شبکه یک درباره ویژگی‌های برنامه سال تحویل شبکه یک گفت: اگر ویژه برنامه امسال شبکه یک را گروه اجتماعی تولید کند، این نظر را داریم که برخلاف روال مرسوم بین شبکه‌ها، کارناوالی از بازیگر و خواننده به راه نیندازیم و نهایتاً از یک یا دو بازیگر و خواننده دعوت کنیم که آن‌ها هم در برنامه‌های خود تلویزیون مشغول هستند.
شریعت پناهی درپایان بیان کرد: باید اعتراف کنم، یکی از دلایل تأخیر در تعیین تکلیف ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک، عدم ارائه طرحی نو و جدید از جانب تهیه کنندگان است؛ ما در حال حاضر با چند گروه گوناگون درحال بررسی شرایط هستیم ولی تاکنون طرح متفاوت و قابل توجهی به دست ما نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه درصد فک کنین سال تویل کسی بشینه پای برنامه های صدا و سیما:)))
      جک خنده داری بود
      علی ضیا هم جوونه شاده شو منه
      پس میخوایین برنامه اخلاق در خانواده پخش کنه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئولین لونگی صداوسیما این بچه پرروی لوس و که فقط دخترا طرفدارشن نگه داشتن
        وگرنه نه سواد داره نه فهم نه قیافه

    • بدون نام

      علی ضیا پسربی ادبی هست که دراکثربرنامه هایی که داشت قصدتحقیرمهمانان خودش روداشته

      مجریهای قبلی مثل نظام اسلامی وواحدی اجرای خوبی داشتن

      پاسخ ها

      • مریم

        اشتباهی منفی دادم
        خیلی مجری لوسیه

    • بدون نام

      مجری خوبی که اصلا نیست، خیلی هم لوس، البته اغلب مجریان همینطورن

    • محمد

      به نظربنده استفاده ازمجریانی مثل علی ضیاآن هم درشبکه یک که ملی است کاراشتباهی است مجریان بایدتجربه بیشترودارای متانت و وقارباشندتاموقع دعوت ازمیهمانان به ویژه دختران جوان مشکلی پیش نیادامیدوارم که پیامم روانعکاس بدید

    • بدون نام

      مدیران محترم بیشتر مواقع نوش دارو بعد مرگ سهراب را تجویز میکنن شما پیشکوتی مانند آقای حسنی را ببینید که چگونه مدیرانش خطاهای فاحش وی را ماله میکشن حالا اقای ضییا که خیلی کم تجربه تر وکم سن وسال تر ازیشان است صدا وسیما درین چن سال مخاطبین نقاد خود را از دست داد و حال بفکر چاره افتاده است.ایا مدیران ارشد ما به شایسته سا لا ری توجه دارند.اگر داشتند وبظاهر وزبان افراد صرف ملاک گزینش توجه نمیکردند .همه میدانند که انسانهای لایق متملق نیستند.ومتملقین شایسته.خودتان داوری کنید.

    • بدون نام

      مجری جشنواره فجر هم باید یه تذکر جدی بگیره، از بس لوس و بی مزه بود

    • محمد سلطان

      ضیاء لوس مامانشه ومخاطبانشان وطرفدارانش همه لوس مامانشونن که میشینن پای چنین برنامه ای ! من نه این برنامه رو دیدم ونه خواهم دید چون کلا از آدمهای لوس خوشم نمیاد!

    • سلام

      این علی ضیا فکر میکنه کیه. حتما بچه یه اقا زاده

    • بدون نام

      کی دیگه تلویزیون ایران رو میبینه

    • علی 110

      باید برنامه صبح با انرژی باشد. که علی ضيا دارد دمش گرم، پرسپوليسی دوست داشتنی،

    • علی 110

      علی جان پنجاه نه میلیون پرسپوليسی پشتیبان تو هستند >:) نگران نباش، شیش تایا

    • ليلا

      لوس مامان

    • دوست

      من وهمسرم و دخترم سال نو پای برنامه های صدا و سیما میشینیم،خیلی هم افتخار میکنم
      همیشه هم سره این موضوع با خونواده همسرم و خانوادخودم مشکل دارم که میگن برنامه ایران بدرد نخوره ،اتفاقا خیلی هم جالبه و بهتر از ماهوارست که آدم از سنت اصیل مون دور میکنه

    • روح ک ش

      جناب مدیر شما که این ایرادات رو در ایشون میدونید و میبینید چرا عوضش نمیکنید؟؟

    • بدون نام

      آخه این تلویزیون چی هست که مجریای داغونش باشن .همه چیز باید بهم بیان .کجای دنیا مجری های اینچنین داره از همین لوس وننر بگیرین تا مجریان اخبار و فردوسی پور بی دروپیکر و سایر برنامه ها .اقایان ضابطیان و صفاریان وامثالهم استثنا هستند والبته گوهران کمیاب تلویزیون .

    • زهرا

      اقای علی ضیا از یه مدت به بعد دچار چنین حرکاتی شدن اگه دقت کنین طرز نگاه و حرکات سرش هم گاهی غیر طبیعیه کاش به یک روانشناسی معرفی بشن .

    • بدون نام

      با زهرا موافقم,این لوسه مامان جدیدا اینطوری شده,یادش رفته یه زمانی برنامه های درپیت کنکورو اجرا میکرد اونم با چه افتضاحاتی!حالا شده مجری شبکه یک!هه!

    • بدون نام

      یطوری مینویسید آنتن رسانه ملی آدم ندونه باور میکنه که تلویزیون ایران ملیه.تلویزیون اگه ملیه جمعیت ایران باید کمتر از ۱۰ملیون نفرباشه

    • صبا

      علی ضیااز اون آدمهایی است که باضرب پرویی به اینجا رسیده وفکر میکنه خیلی کاربلده واحساس زیبایی بهش دست میده اینا همه غرورکاذبی است که مبتلاشه وفکر میکنه با بی ادبی بامزگی میکنه

    • بدون نام

      کجاش لوسه فقط یکمی بی نمکه

    • بدون نام

      حالا مگه کسی تلویزیون میبینه ......

      ......

    • بدون نام

      علی ضیا دیگر قابلیت اجرا ندارد. ازوقتی که اون افتضاح را ببار آورد پرروتر و جری تر شده است و البته بیشتر بهش بها دادند تا بگویند بخشش از بزرگان است.

    • بدون نام

      خدا میدونه چقدر از این بچه پرو لوس و جلف بدم میاد با اون خنده های مضحکش

    • بدون نام

      در جواب اونی گفته کی سال تحویل تلویزیون ایرانو می بینه بگم هنوز خانواده های مسلمانی هستند که حاضر نیستند برنامه های مبتذل شبکه های ماهواره ای رو نگاه کنند و با افتخار موقع سال تحویل به نوای یا مقلب القلوب شبکه های تلویزیون ایران گوش میدن نه ترانه های خوانندگان کثیف غرب نشین...

    • بدون نام

      در جواب کاربر اخری که گفته خوانندگان کثیف اگه شما که ادعای مسلمانی داری مگر نمیدونی تهمت زدن گناه بزرگیه که به این راحتی داری پشت سر اینها بد میگویی

    • بدون نام

      سلام به نظر من باید به این جوان ها میدان داد و کار یادشون داد نه اینکه چون بده بزاری کنار یکی دیگه آقای ضابطیان وغیره که می‌فرمائید محتوای برنامع باعث میشه ان شکل اجرا کنند

    • فیزیولوژیست

      شما بگو با این همه دسته گلی که این لوس مامان به آب داده پارتیش کیه که بازم واسه برنامه ها میارنش؟؟؟؟؟ یعنی دیگه مجری نیست؟ قحط الرجاله آخه

    • رضا

      برنامه های صدا و سیما فوران فرهنگن...
      اون از فرچه توالت تو برنامه کودک...که وای بر عقل کسانیکه میزارن بچه هاشون برنامه توالت فیتیله رو نگاه کنه
      اینم از این.....

    • سعید

      قدر سید محمد حسینی رو ندوستن یادش بخیر چه صدا و سیمایی بود تا قبل از 85 ..صدا و سیما در سراشیبی تندی گرفتار شده ..

    • بدون نام

      اجراشون در برنامه فرمول یک خیلی خوبه که.. نشاط لازم برای برنامه صبحگاهی دارن و همچین مجری هاییی و صداسیما نیاز داره
      به هر حال بخشی از مخاطب ها جوان هستن و دوست دارن مجری جوان و خوبی مثله ایشون ببینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج